Installer werkt niet meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb wat problemen met mijn Iphone. Ik mocht met mijn installer installeren wat ik wou, het installeerde successvol maar kreeg het niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer werkt niet meer
Hey,
Ik heb wat problemen met mijn Iphone. Ik mocht met mijn installer installeren wat ik wou, het installeerde successvol maar kreeg het niet op mijn scherm (Summerboard geïnstalleerd). Heb maar 3 schermen met iconen, de rest verdwijnt. Nu na een reset (dacht het hiermee op te lossen) starten applicaties niet meer op, gaan iconen verloren, en kan niets meer installeren. Heb zojuist de nieuwe installer geïnstalleerd, maar nu wilt deze zelfs niet meer openen. Iemand een idee wat ik heb mis gedaan en hoe ik het eventueel kan oplossen? Dank bij voorbaat, Kevin. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk is je geheugen van de installer schijf vol.
Zelfde problemen zo te horen als ik had. Kijk hier maar eens: https://forum.iculture.nl/f1/ip...aller-app.html En dan vooral bij ruimte vrij maken voor Installer! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer werkt niet meer! | mathilde | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-05-09 15:39 |
installer werkt niet meer | coifeurke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-09-08 08:55 |
installer werkt niet meer | MisterM24 | Archief | 2 | 15-07-08 15:12 |
Installer werkt niet meer | manu_003 | Archief | 2 | 06-06-08 00:51 |
installer werkt niet meer | dennis3 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-03-08 23:43 |
|
|