Problemen met iPhonedelivery en Backgrounder discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Dit is het probleem dat ik heb: ik gebruik een 3Gs 3.1.2 jailbreak via blackrain Als ik backrounder (proswitcher) gebruik samen met iphonedelivery komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met iPhonedelivery en Backgrounder
Beste,
Dit is het probleem dat ik heb: ik gebruik een 3Gs 3.1.2 jailbreak via blackrain Als ik backrounder (proswitcher) gebruik samen met iphonedelivery komt mijn iphone na een reboot steeds op de safemode terecht... Als ik iphonedelivery of backgrouder er af gooi werkt deze weer perfect! Heeft iemand hier een oplossing voor? Thanks Swa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst en topictitel gewijzigd voor de duidelijkheid
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook via de sourche balk + http://iphonedelivery.advinux.com/cydia vind ie helemaal niks!! Neem aan dat jij m ook in combi met bitesms gebruikt?? Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weer de repository van advinux toegevoegd voor installatie van IphoneDelivery, maar als ik daar in ga staat daar geen enkel programma in Wie heeft hier een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je BiteSMS gebruikt, heb je iPhoneDelivery helemaal niet nodig! Je kan in BiteSMS (onder het kopje Delivery Reports) ook een prefix instellen... Als je hier bijvoorbeeld voor T-Mobile een uitroepteken plaatst, krijg je vanzelf ontvangst rapporten zonder dat er extra software voor nodig is Voor overige providers kan je in dit topic de juiste zoeken/vinden: https://forum.iculture.nl/f28/i...g-rapport.html |
|
|||
|
|||
Thx! Persoonlijk geef ik de voorkeur aan iPhoneDelivery aangezien je dan geen extra bericht vd provider krijgt (zoals bij T-Mobile), maar een vinkje achter het bericht als het is aangekomen. Mocht ik het niet meer geïnstalleerd krijgen, dan ga ik echter wel voor deze optie.
|
|
|||
|
|||
Bij mij crasht mijn iPhone 4 ook na elke reboot, maar het ligt aan bitesms zelf.
|
|
||||
|
||||
Ik open cydia en dan zie je hem laden en ineens gooit hij hem eruit.
Hoe komt dat en wat kan ik daaraan doen, zodat cydia gewoon weer opstart, iemand enig idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen iphonedelivery | Thundie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-01-11 17:00 |
iphoneDelivery | tattoo1000 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-10-10 17:24 |
iphonedelivery | Thundie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-08-10 17:31 |
|
|