Backgrounder verwijderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist backgrounder gedownload maar wil hem graag weer van mijn iPhone af hebben. Ik ben geen ervaren jailbreak gebruiker maar weet er wel een klein ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backgrounder verwijderen
Zojuist backgrounder gedownload maar wil hem graag weer van mijn iPhone af hebben. Ik ben geen ervaren jailbreak gebruiker maar weet er wel een klein beetje vanaf. Ik krijg deze ''app'' er niet afgehaald als ik er met m'n vinger op ga staan.
Iemand enig idee wat ik fout doe? Of iemand die me kan uitleggen hoe ik hem eraf krijg? Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet 'm verwijderen via Cydia op dezelfde manier als je 'm hebt geïnstalleerd. Nu zal er in plaats van Install, Modify staan waarna je Remove kan kiezen.
Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen kan dit topic dicht. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backgrounder | Sad | Jailbreak apps en thema's | 6 | 26-10-10 23:38 |
Backgrounder | Berten.. | Jailbreak apps en thema's | 38 | 16-06-10 21:45 |
Backgrounder update | eentje | Archief | 5 | 20-04-10 23:54 |
backgrounder VS multitasking OS 4 | thelorrr | iPhone algemeen | 19 | 18-04-10 11:11 |
backgrounder | passie | Archief | 1 | 09-10-08 18:16 |
|
|