iPod update problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey ik heb me iPod 2de generatie 8gb al een paax x proberen te jailbreaken maar het lukt niet ik heb nu 3.1.3 op me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod update problemen
hey ik heb me iPod 2de generatie 8gb al een paax x proberen te jailbreaken maar het lukt niet
ik heb nu 3.1.3 op me iPod staan ik had vorige week de softwar 3.1.2 er weer op gezet en toen blackra1n maar toen ik ies instaleerde via cydia stond er at me iPod ff uit aan moet hij ging uit en toen kwam er zon scherm dat ik me iPod weer aan itunes aan moest sluiten. dit is me al vaker overkomemenhoe voorkom ik dit antwoord snel please |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je een tethered ipod/iphone hebt betekend dit dat je elke keer ff blackrain moet opstarten als je ipod/iphone uit is geweest.
dit probleem is opgelost met de nieuwe jb voor 3.1.3 |
|
||||
|
||||
//Volgende keer even een duidelijke topic titel gebruiken Nu voor je aangepast.
|
|||
|
|||
hoop dat mijn post duidelijk genoeg was voor je. rare topic titels trekken altijd wel mijn interesse
|
|
|||
|
|||
de nieuwe iPod jailbreak is ????
post ff naam jailbreak please |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kan nu jailbreaken met Spirit.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met Ipod | Wenniej | iPhone Apps | 1 | 18-03-11 23:29 |
ipod problemen | edwin 39 | iPhone algemeen | 0 | 23-01-11 14:05 |
iPod 4G problemen | Shaquille | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:31 |
Update 4.0 problemen | Nena1979 | Archief | 0 | 04-09-10 15:51 |
iPod 2G 8Gb problemen | Harpking | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-08-10 22:48 |
|
|