Brightness venster SBSettings discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Erg handig van SBSettings vind ik dat je gelijk 'Brightness' van je scherm kunt wijzigen. Vanochtend heb ik een aantal updates gedaan via Cydia en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Brightness venster SBSettings
Erg handig van SBSettings vind ik dat je gelijk 'Brightness' van je scherm kunt wijzigen.
Vanochtend heb ik een aantal updates gedaan via Cydia en nu is de werking van SBSettings iets veranderd. Voorheen bleef het venstertje met de brightness slider gewoon open en voor staan als ik SBSettings afsloot met de homebutton. Nu moet ik steeds weer opnieuw op het brightness icoon klikken alvoren het venstertje verschijnt. Het gekke is dat bv het 'Processes' of 'Dock' venstertie wel netjes open blijft. Dus mijn vraag, hebben jullie ook last van het verdwijnend 'Brightness' venster? i Laatst gewijzigd door LEXY; 13-05-10 om 22:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ik ook last van, errug irritant.
Soms zijn updates niet altijd beter. Je bent in ieder geval niet de enige.. Btw, welk thema voor SBSettings heb je? Ziet er nice uit
|
|||
|
|||
Ik heb ook een probleempje met sbsettings. Ik wil die rotation inhabitor erop zetten, net als dat ik had bij 3.1.3, maar nu heb ik hem gisteren geupdate naar 4.0.1 en nu krijg ik rotation inhabitor er niet meer in op sbsettings. Iemand?
|
|
|||
|
|||
waar slaat dat nu weer op? Als ik erop klik krijg ik iets van google spreadsheats ofzo? Iemand anders een oplossing ervoor?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes venster leeg, hoe kan ik dit oplossen? | AquaDragon | iTunes | 0 | 26-11-10 23:56 |
Scherm is bijna onleesbaar door 5% brightness | hoeij60 | iPhone algemeen | 14 | 27-10-10 16:01 |
ongevraagd iTunes venster | FransW | iTunes | 2 | 08-07-09 12:56 |
Safari, link openen in nieuw venster | Solari | Desktop-applicaties | 1 | 09-09-08 21:48 |
Auto Brightness doet niks ? | Destiny | iPhone algemeen | 21 | 07-12-07 01:16 |
|
|