bedienen ipod touch met iphone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezers, is het mogelijk dat ik mijn ipod touch 32 g kan bedienen op mijn iphone 3gs? Welke app kan ik daarvoor gebruiken? Groet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bedienen ipod touch met iphone
Geachte lezers,
is het mogelijk dat ik mijn ipod touch 32 g kan bedienen op mijn iphone 3gs? Welke app kan ik daarvoor gebruiken? Groet Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je dat willen doen?
|
|
|||
|
|||
Dan kan ik als ik in de tuin zit mijnipod aangesloten op mijn versterker bedienen. Ik heb ook remote dat via iTunes werkt ,Via mijn laptop, maar het geluid is niet optimaal. Vandaar deze vraag!
Grt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bedienen ipod/iphone na aansluiten op autoradio | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 26-05-11 09:39 |
iPhone: Jailbraik met 4.0.2 iPhone 3G, iPod Touch 2G met Redsn0w | beukje | Jailbreak | 14 | 08-09-10 20:59 |
Iphone met ipod touch tetheren | AndyVP | iPhone algemeen | 0 | 05-08-10 21:05 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|