GBA games discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) He! Ik ben al een tijdje bezig met mijn gpSphone werkend te krijgen. Ik wil graag (het liefst via een source) gba games spelen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GBA games
He!
Ik ben al een tijdje bezig met mijn gpSphone werkend te krijgen. Ik wil graag (het liefst via een source) gba games spelen op mijn iphone, nu ligt het probleem een beetje zo dat ik al handmatig .gba files op mijn iphone heb gegooit en ik heb ookal een source toegevoegd (gbarepo.servegame.com) die dus plat ligt..Iemand nog een idee hoe ik mijn gba games werkend krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al wel de BIOS van de GBA op je iPhone gezet?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Of google dit "http://www.google.nl/search?q=gba_bios.bin" meer ga ik niet zeggen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Idd ff zoeken naar gba_bios.bin (google of een P2P programma zoals emule) en deze in de GBA folder plaatsen op je telefoon. Ik heb meerdere bios files getest, maar ze werken niet allemaal.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
werkt perfect, ik dank u iemand nog aanrader qua games? |
|
|||
|
|||
hebben jullie ook probs met gamesaves in 1.1.3?
ik draai gpsphone1.5 en ik kan niet saven |
|
|||
|
|||
Ik vind DGEmu.com een uitstekende site. Jammer is wel dat je er niet oneindig downloads kunt doen.
Aan te raden is uiteraard de hele Mario-reeks, met Mario World en mario Bros 3 op kop. Naar het schijnt is FireEmblem ook een voortreffelijk spel, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring. |
|
|||
|
|||
haha tekken.. heerlijk spel en ook goed te spelen.. gwn rammen op die knoppies tot die andere omvalt
|
||||
|
||||
Hoe is het geluid van de games bij jullie?
|
||||
|
||||
Hoe kan ik met iNdependance de benodigde mappen etc. aanmaken op de iPhone, via Windows lukt me dit wel maar ik wil dit graag op m'n Mac Pro doen ??
Edit: ROM was niet goed, werkt nu prima maar ik wil toch nog graag een antwoord op bovenstaande vraag.. Laatst gewijzigd door shapezzz; 05-05-08 om 09:50. |
|
|||
|
|||
ik heb zelf ook de GBA roms erop staan(tony hawk, mario, fifa) maar als ik hem opstart, zijn de games zo super langzaam, ze stotteren als een gek. een game kan je dus egt niet spelen op die manier. maar de snes doet het wel perfect, iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je al geprobeerd de frameskip in de settings hoger te zetten?? Ik ben zelf nu bezig met zoeken naar .gba...khoop dat ik wat vind |
|
|||
|
|||
hoe wijzig ik de rechten van gpsphone.app op een mac met APFd?? Kan iemand mij helpen...??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6. |
|
|||
|
|||
ik heb net een spel gedownload en hij staat wel in me gba maar als ik hem aanklik krijg ik wel de knoppen te zien maar de rest word en blijft wit weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
|
|
|||
|
|||
Kan er niemand een stappenplan maken fzo hoe je een spel installeerd en de bios enzo ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GBA emulator voor iPhone? | Seph32 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-02-11 03:58 |
Gba emulator voor Iphone 4.0.1 | daandude | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-09-10 00:12 |
Problemen GBA emulator | Drinkyoghurt | Jailbreak apps en thema's | 9 | 03-05-10 19:55 |
Zoek GBA Emulator | rubenhvt | Jailbreak apps en thema's | 10 | 22-07-09 08:49 |
|
|