Vervanger voor iFile. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een iFile vervanger. Deze blijft crashen sinds gisteren. Kan hier niets over vinden. Dus geen Winscp e.d. hij moet op de iPhone werken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vervanger voor iFile.
Is er een iFile vervanger. Deze blijft crashen sinds gisteren. Kan hier niets over vinden.
Dus geen Winscp e.d. hij moet op de iPhone werken zonder de hulp van een PC of Mac. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar mijn weten is die er niet.
|
|
||||
|
||||
Dacht ik al, dat ik minder.
Kan niets meer met iFile. Na een crash gisteren wil hij niet meer, hij sluit zichzelf af na het opstarten. Heb hem al een keer verwijderd en weer geïnstalleerd. Waarschijnlijk dus niets met iFile maar er is misschien iets met iOS 4 gebeurd bij de crash van iFile. En nu maar uitvogelen wat het probleem kan zijn. |
|
|||
|
|||
Heb je wel versie 1.2.2-1? Een oudere versie werkt niet, 1.2.2-1 werkt voor het grootste gedeelte.
|
|
|||
|
|||
Denk dat je moet wachten tot iFile geupdate word zodat het compatibel is met IOS4. Winterboard is gister ookal geupdate.
|
|
||||
|
||||
Had iFile al goed werkend op mijn iPhone. Al verschillende keren intensief gebruikt. En is na de update naar iOS 4 pas geinstalleerd vanuit Cydia dus neem ik aan dat dit de laatste versie 1.2.2-1 is.
Maar na de crash van iFile zelf werkt hij dus niet meer. |
|
|||
|
|||
Zoals ik al dacht moet iFile geupdate worden:
https://spreadsheets.google.com/lv?k...g&f=true&gid=1 Citaat:
|
|
||||
|
||||
Er stond gisteren nog dat deze wel compatibel was.
En het blijft raar dat ik dit toch al twee dagen zonder problemen goed heb kunnen gebruiken. Dan maar ff wachten. |
|
|||
|
|||
Hoi luitjes , doe dit ff :
Als je ifile wil gebruiken , zet even je datum in instellingen op ( zaterdag 16 maart 2010) en dan kan je hem weer gebruiken tot de aankomende update als je niet daarop wil wachten natuurlijk. Bij mij werkt het wel op die manier. Let wel op dat je je datum daarna weer verandert als je je agenda gebruikt anders klopt je datum dus niet. Logisch. Succes. Groet. |
|
||||
|
||||
Er is al een werkende update uitgebracht een paar dagen terug. En vandaag is er weer een update van iFile uit.
|
|
|||
|
|||
Als je hem uit repo's download waar betaalde cydia apps gratis zijn, is hij inderdaad nog niet compatibel (die repo's weet je wel)... Maar als je hem netjes koopt via cydia (repo van bigboss) dan werkt het allemaal!!!
|
|
||||
|
||||
iFile is shareware dus die kan je ook zonder te betalen heel goed gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Freeware = gratis, toch? Ik snap je logica even niet... En iFile moet betaalt worden als je het van de maker zelf wilt hebben (dat is geloof ik BigBoss)... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw spel Amaze! (misschien vervanger voor labyrinth?) | iMario | Jailbreak apps en thema's | 7 | 28-08-08 12:52 |
vervanger bsd subsysteem (voor experts?) | truckdiver | Archief | 1 | 28-02-08 22:31 |
|
|