iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Kill all apps (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/63276-kill-all-apps.html)

Jeroen 30-06-10 22:33

Kill all apps
 
Hallo allemaal!

Multitasking is heel leuk en handig alleen op de 3G niet altijd even snel... Dus daarom zoek ik een app die alle andere apps in 1x Quit. Kent iemand z'n app?

Groet,
Jeroen

StyloG 01-07-10 01:12

hele goede, telkens alles via sbsettings killen duurt me te lang...

memmox 01-07-10 01:49

Yep, zat ik ook aan te denken zou wel handig zijn

Jeroen 05-07-10 05:19

maar iemand kent z'n programmaatje???

wim66 05-07-10 11:02

Remove Recents zorgt ervoor dat apps zonder achtergrond processen niet in de task switcher terecht komen.
ModMyi.com | Remove Recents
Maar eigenlijk heb ik ook liever iets dat de taskswitcher in één keer leeg kan maken uitgezonderd bepaalde apps zoals mail en telefoon.

Bomans 05-07-10 11:06

iOS4 stopt zelf apps als er te weinig geheugen beschikbaar is.
Zoals Steve Jobs al meerdere keren zei,

"je hoeft helemaal geen apps te killen, gebruik gewoon multitasking waarvoor het gemaakt is".

Maar ja, op een 3G werkt multitasking sowieso niet erg snel.

wim66 05-07-10 11:14

Het is gewoon irritant om al de apps de je gestart heb terug te vinden in de taskswitcher, ook apps de helemaal geen achtergrondproces hebben.
Steve Jobs is een knuppel, van "Think different" naar "Hold it different" lmao.

Harley4 05-07-10 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wim66 (Bericht 482733)
Remove Recents zorgt ervoor dat apps zonder achtergrond processen niet in de task switcher terecht komen.
ModMyi.com | Remove Recents

thx, wat op de achtergrond niks heeft te zoeken, wordt nu wel afgesloten. Nu werkt het zoals het hoort te zijn.

wim66 05-07-10 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 482777)
thx, wat op de achtergrond niks heeft te zoeken, wordt nu wel afgesloten. Nu werkt het zoals het hoort te zijn.

Als iedereen er zo over denkt zal Jobs straks wel met een "Incredible, Beautiful, Amazing new feature" komen ;)
YouTube - iPad Keynote in less than 180 Seconds: Incredible, Beautiful, Amazing!

Ruben.cc 05-07-10 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wim66 (Bericht 482799)
Als iedereen er zo over denkt zal Jobs straks wel met een "Incredible, Beautiful, Amazing new feature" komen

GEWELDIG filmpje! Het is inderdaad zo verschrikkelijk opvallend hoe Steve en kornuiten de hele presentatie door met overtreffende woorden lopen te smijten. Leuke montage.

Ruben.cc 05-07-10 22:03

BTW, meer on-topic; ik gebruik zelf FreeMemory om in eens keer alle apps te killen. Ik dacht dat 'ie uit de AppStore was gehaald en dus niet meer te kopen was, maar een paar dagen geleden was er een update voor iOS4, dus blijkbaar is 'ie er toch nog/weer.

ghavik 05-08-10 14:28

nog steeds nix?
 
ik respring nu als ik alles weg wil hebben, maar heb ook liever een handiger oplossing.

charleyr 05-08-10 14:52

Zet multitasking anders gewoon uit middels:

Disable iOS4 Multitasking (in Cydia te verkrijgen)

repo: sinfuliphonerepo.com

Harley4 15-08-10 11:44

In SB settings nu een "remove background" te installeren, werkt goed.

I Xyzyx I 15-08-10 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door charleyr (Bericht 517642)
Zet multitasking anders gewoon uit middels:

Disable iOS4 Multitasking (in Cydia te verkrijgen)

repo: sinfuliphonerepo.com

Die repo is illegaal, al staan er een boel nuttige spullen op;)

MacPassenger 15-08-10 15:51

of zToggle sluit multitasiking af.
Te vinden bij Cyndia-BigBoss-zToggle

Harley4 15-08-10 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacPassenger (Bericht 531870)
of zToggle sluit multitasiking af.
Te vinden bij Cyndia-BigBoss-zToggle

Werkt idd nu wel met de 4

"remove background" van SB is net nieuw.

makale 26-08-10 20:13

hoi
Ben leek op iphonegebied en heb iemand de apps in multitaskscherm wist maar ik krijg het niet voor elkaar.....help

ButcherJF 27-08-10 07:28

2 x kort na elkaar op de homebutton (onder het scherm) drukken, daarna een van de icoontjes die verschijnen ingedrukt houden totdat ze gaan wiebelen. Dan kun je ze verwijderen door op het verkeerdbordje te klikken.

@pple_nerd 27-08-10 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 546629)
2 x kort na elkaar op de homebutton (onder het scherm) drukken, daarna een van de icoontjes die verschijnen ingedrukt houden totdat ze gaan wiebelen. Dan kun je ze verwijderen door op het verkeerdbordje te klikken.

And again....and again....and again.... lang leve multi-flopping :rolleyes::p

Maarre blij dat ztoggle of disable multitasking dit uitschakelt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.