Kill all apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Multitasking is heel leuk en handig alleen op de 3G niet altijd even snel... Dus daarom zoek ik een app die alle andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kill all apps
Hallo allemaal!
Multitasking is heel leuk en handig alleen op de 3G niet altijd even snel... Dus daarom zoek ik een app die alle andere apps in 1x Quit. Kent iemand z'n app? Groet, Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hele goede, telkens alles via sbsettings killen duurt me te lang...
|
|
|||
|
|||
Yep, zat ik ook aan te denken zou wel handig zijn
|
|
|||
|
|||
maar iemand kent z'n programmaatje???
|
|
||||
|
||||
Remove Recents zorgt ervoor dat apps zonder achtergrond processen niet in de task switcher terecht komen.
ModMyi.com | Remove Recents Maar eigenlijk heb ik ook liever iets dat de taskswitcher in één keer leeg kan maken uitgezonderd bepaalde apps zoals mail en telefoon. |
|
||||
|
||||
iOS4 stopt zelf apps als er te weinig geheugen beschikbaar is.
Zoals Steve Jobs al meerdere keren zei, "je hoeft helemaal geen apps te killen, gebruik gewoon multitasking waarvoor het gemaakt is". Maar ja, op een 3G werkt multitasking sowieso niet erg snel. |
|
||||
|
||||
Het is gewoon irritant om al de apps de je gestart heb terug te vinden in de taskswitcher, ook apps de helemaal geen achtergrondproces hebben.
Steve Jobs is een knuppel, van "Think different" naar "Hold it different" lmao. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
YouTube - iPad Keynote in less than 180 Seconds: Incredible, Beautiful, Amazing! |
|
||||
|
||||
GEWELDIG filmpje! Het is inderdaad zo verschrikkelijk opvallend hoe Steve en kornuiten de hele presentatie door met overtreffende woorden lopen te smijten. Leuke montage.
|
|
||||
|
||||
BTW, meer on-topic; ik gebruik zelf FreeMemory om in eens keer alle apps te killen. Ik dacht dat 'ie uit de AppStore was gehaald en dus niet meer te kopen was, maar een paar dagen geleden was er een update voor iOS4, dus blijkbaar is 'ie er toch nog/weer.
|
|
|||
|
|||
nog steeds nix?
ik respring nu als ik alles weg wil hebben, maar heb ook liever een handiger oplossing.
|
|
|||
|
|||
Zet multitasking anders gewoon uit middels:
Disable iOS4 Multitasking (in Cydia te verkrijgen) repo: sinfuliphonerepo.com |
|
||||
|
||||
In SB settings nu een "remove background" te installeren, werkt goed.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
of zToggle sluit multitasiking af.
Te vinden bij Cyndia-BigBoss-zToggle |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoi
Ben leek op iphonegebied en heb iemand de apps in multitaskscherm wist maar ik krijg het niet voor elkaar.....help |
|
||||
|
||||
2 x kort na elkaar op de homebutton (onder het scherm) drukken, daarna een van de icoontjes die verschijnen ingedrukt houden totdat ze gaan wiebelen. Dan kun je ze verwijderen door op het verkeerdbordje te klikken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Maarre blij dat ztoggle of disable multitasking dit uitschakelt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
|
|