//

Ibluetooth of een vervangend programma

Ibluetooth of een vervangend programma discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben op zoek naar een bluetoothprogramma dat mp3 van mijn pc naar mijn iphone kan overzetten. Ik heb op google gelezen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-10, 18:03
pierrot105 pierrot105 is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard Ibluetooth of een vervangend programma

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een bluetoothprogramma dat mp3 van mijn pc naar mijn iphone kan overzetten. Ik heb op google gelezen dat ibluetooth dit zou kunnen. Deze heb ik geinstalleerd maar hij werkt niet op mijn 3GS. wellicht dat ibluetooth voor een eerdere generatie is gemaakt?

Nu is mijn vraag. Bestaat er een programma zodat ik mp3 files van mijn pc naar mijn iphone kan slepen of zenden (bv via bluetooth)?

Als jullie iets weten wat zou werken dan zou ik (nog) gelukkiger met mijn iphone zijn.

nog even mijn spec:

iphone 3gs (32GB) firmware 3.1.3. (jb met spitfire)

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-10, 14:53
Bochum Bochum is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Daarvoor heb je toch iTunes? Ik snap niet waarom je mp3 op die manier op je iPhone wilt zetten...
  #3  
Oud 06-07-10, 15:00
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

probeer de opvolger van ibluetooth -> iBluenova.
Je kan mp3tjes naar je telefoon toezetten, maar niet via de ipod applicatie afspelen.
  #4  
Oud 06-07-10, 17:11
pierrot105 pierrot105 is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bochum Bekijk bericht
Daarvoor heb je toch iTunes? Ik snap niet waarom je mp3 op die manier op je iPhone wilt zetten...
Bedankt voor je reactie.

Ja dat klopt. Alleen werk ik meerdere pc's en dan is iTunes geen ideale oplossing. Dus ben ik op zoek naar een programma of een andere oplossing om mijn mp3 op mijn iPhone te zetten.
  #5  
Oud 06-07-10, 19:44
pierrot105 pierrot105 is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie Bekijk bericht
probeer de opvolger van ibluetooth -> iBluenova.
Je kan mp3tjes naar je telefoon toezetten, maar niet via de ipod applicatie afspelen.
Bedankt voor je reactie!

Ik begrijp dat iTunes het mp3 formaat omzet?

Is er dan een programma beschikbaar die het wel mogelijk maakt om mp3 naar de iPhone van de pc om te zetten zonder gebruik te hoeven maken van iTunes? Het liefst gebruik ik wel de iPod van mijn iPhone....

Ik heb al veel gezocht maar zoals het er nu uitziet is muziek wat op meerdere pc's staat moeilijk naar mijn iPhone om te zetten.
  #6  
Oud 06-07-10, 19:47
robbiedobbie's schermafbeelding
robbiedobbie robbiedobbie is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Sittard-Geleen (NL)
Berichten: 290
Standaard

Misschien lukt het met IphoneExplorer? Zelf nooit geprobeert maar je kan het proberen.
  #7  
Oud 06-07-10, 20:52
pierrot105 pierrot105 is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie Bekijk bericht
Misschien lukt het met IphoneExplorer? Zelf nooit geprobeert maar je kan het proberen.

Hallo Robbie,
Je hebt me een heel eind op weg geholpen. Via Iphone explorer kwam ik op Copy trans manager. Hiermee kan ik muziek overzetten van een willekeurige pc naar mijn iphone. Het is wel noodzakelijk dat itunes geinstalleerd is maar deze heb ik "uitgeschakeld" zodat hij niet synct met mijn iphone. Met copy trans manager is het simpel om muziek toe te voegen en te syncen met mijn iphone.

Dus nu kan ik op alle pc's mijn muziek installeren zonder conflicten met itunes. Super!!!

BEdankt allemaal voor het meedenken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iBlueTooth Erhan Jailbreak apps en thema's 113 11-03-10 13:32
iBluetooth werkt bij mij niet.. xHarm Archief 7 13-10-09 21:12
gratis versie ibluetooth of swirlymss RobinDeleener Jailbreak apps en thema's 2 19-03-09 19:18
File transfer via iBluetooth! TCJ Archief 1 26-01-09 00:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.