Iphone applicaties maken/ c/ objective-c discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, ik wil me graag gaan verdiepen in het maken van iphone applicaties. Met een beetje googlen ben ik erachter gekomen dat iphone applicaties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone applicaties maken/ c/ objective-c
Beste iedereen,
ik wil me graag gaan verdiepen in het maken van iphone applicaties. Met een beetje googlen ben ik erachter gekomen dat iphone applicaties gemaakt worden in objective-c wat een superclass is van c. Gezien ik een noob ben lijkt het mij het beste om eerst maar is met c te beginnen.. Is dit de beste manier? heeft iemand tips of links voor me? Of misschien een goed boek of (het liefst) een e-book voor me? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De SDK voor de iphone wordt uitgebracht eind februari en nadat je bent geregistreerd( gratis) kan je deze downloaden en dan je eigen programmas maken voor de iphone.
|
|
||||
|
||||
Ja maar heb gelezen dat de SDK heel veel dingen niet toegangkelijk zijn met sdk (bv. bluetooth) wil toch graag c en objective c leren...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je gratis Iphone Applicaties maken | koninglol | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 08-04-10 19:06 |
Zelf iPhone applicaties maken? | joeri | Archief | 6 | 28-02-08 18:27 |
|
|