iFlickr authorized niet :( discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iFlickr installed, omdat ik dat prettiger vind dan pushr en anderen. Anyways, na nieuwe installatie iFlickr, start ik het op, vraagt om authorisatie, ik druk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iFlickr authorized niet :(
iFlickr installed, omdat ik dat prettiger vind dan pushr en anderen.
Anyways, na nieuwe installatie iFlickr, start ik het op, vraagt om authorisatie, ik druk ok, browser opent, ik log in op flickr.com, er staat dat het geheel gebeurd is, ik druk op home button vd iphone en ga weer naar iflickr en weer dezelfde melding constant... wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Niemand met een oplossing?
Oké, "oplossing" gevonden: Citaat:
Origineel: iPhone OTB 1.1.2 BL 4.6 | Huidige versie: 2.2 | Modemfirmware: 04.05.04_G Laatst gewijzigd door Reinier; 29-02-08 om 00:42. |
|
|||
|
|||
ah dankje reinier, eindelijk dan
mja dat pushr kan ook natuurlijk, maar met 1 druk op de knop foto maken en direct syncen met flickr is natuurlijk veel sneller en dus cooler |
|
||||
|
||||
Inderdaad Let's wait and see.
|
|
||||
|
||||
Ik heb 1.1.4 ik moet nog langer wachten dan ?
Heb ook dit probleem. Alvast dank fds |
|
|||
|
|||
Ik heb het anders hier op 1.1.4 prima werken.
Moest wel 2x keer autorisatie door lopen maar me foto's worden nu netjes ge upload ! versie : 0.0.7_2 |
|
||||
|
||||
mensen mensen ik heb echt een probleem? mn iflickr werkt niet meer! :S
ik upload echt de hele dag lang foto's maar hij kan niet meer goedgekeurd worden bij flickr.com omdat ie het programma niet herkent:S iemand een oplossing?? AUB!? alvast bedankt!
|
||||
|
||||
nice hij doet het weer! ik had een ander email adres en daardoor herkende hij mn account niet of iets dergelijks :S
|
|
||||
|
||||
Ik heb sinds vandaag iflicker erop staan maar ik heb het vage probleem dat hij alleen foto's upload wanneer ik via Wi-Fi verbonden ben. Ik gebruik gprs via orange. Doet iflickr het niet via gprs ? (zoja wat is dan het nut ?)
Weet iemand waar het aan kan liggen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|