PDF loading Warner discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals gister al werd aangegeven in het info about jailbreakme topic is er een PDF loading Warner beschikbaar gesteld in topic wordt aangegeven dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF loading Warner
Zoals gister al werd aangegeven in het info about jailbreakme topic is er een PDF loading Warner beschikbaar gesteld in topic wordt aangegeven dat je deze via een DEb file en bijv diskaid kan instaleren. Via de reposotory van bigboss kun je inmiddels en soort gelijke app downloaden op de makkelijke manier
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja heb ik gedaan via Cydia en nu start mijn telefoon niet meer op!
|
|
||||
|
||||
heb het ook gedaan en werkte eigenlijk wel goed. Totdat ik een pdf wou openen. Ik heb nu allemaal witte pictogrammen op mijn Iphone, waar ik helemaal niet mee kan. Maar als ik een hard reset doe zijn ze weg. Dus eigenlijk een *** programma
|
|
|||
|
|||
PDF Warner heeft een update fehad waardoor de problemen met ibooks en de klok zijn opgelost
|
|
|||
|
|||
PDF Warner heeft gisteren weer een update gehad maar ik kon helaas geen changelog zien. Iemand een idee wat er is aangepast bij versie 1.2?
|
|
||||
|
||||
Er staat toch echt wel een changelog bij hoor:
|
|
|||
|
|||
PDF loading Warner kan wel saurik heeft PDF patch in cydia gezet
|
|
||||
|
||||
Saurik heeft hem er zeker ook gelijk weer afgehaald. Hier is hij niet te vinden!
|
|
|||
|
|||
Via cydia/telesperoe repo zie ik hier nog steeds. Net installed zelfs
voor je patch instaleerd wel eerst ff PDF loading Warner uninstallen/removen Laatst gewijzigd door eentje; 12-08-10 om 16:27. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: PDF exploit warner melding | mr-3gs | Jailbreak | 2 | 04-08-10 13:18 |
Hoe installeer ik PDF Loading Warner? | Matthipad | Archief | 2 | 03-08-10 17:28 |
iPhone: iPhoneFolders - PDF exploit warner | Dutchboy | Jailbreak | 3 | 03-08-10 15:11 |
|
|