Gratis tethering app voor iOS4/iPhone4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren even gebruik gemaakt van jailbreakme.com voor mijn iPhone4/iOS4.01. Werkt goed. Meteen gezocht in Cydia naar tethering apps. Vindt er genoeg (mywi/tether/etc.) maar die zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis tethering app voor iOS4/iPhone4
Gisteren even gebruik gemaakt van jailbreakme.com voor mijn iPhone4/iOS4.01.
Werkt goed. Meteen gezocht in Cydia naar tethering apps. Vindt er genoeg (mywi/tether/etc.) maar die zijn allemaal betaald. Is er ook een gratis variant? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Amper. Eigenlijk niet.
|
|
|||
|
|||
Amper, dus misschien wel 1? Of gewoon niet?
|
|
|||
|
|||
Ik ben tijdje op onderzoek uitgeweest en niet echt iets geschiks gevonden. MyWi betalen lijkt me de beste oplossing! dit progamma werkt ideaal!
|
|
|||
|
|||
Werkt die onder 4.0.1? iPhone 4? En hoe betaal je in Cydia: paypal, creditcard?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een trial versie gehad van MyWi en die werkte perfect onder 4.0.1 op de ipad heb ik m nog niet getest.
Laatst gewijzigd door michaeltjeh1; 03-08-10 om 21:38. |
|
|||
|
|||
is pdanet niets voor je?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pdanet ftw
|
|
|||
|
|||
is die gratis>?
|
|
|||
|
|||
PDAnet! ftw zoals al eerder vermeld
|
|
|||
|
|||
zelf sinds vandaag ook lopen zoeken veel mensen gehoord over PDANet kreeg het via Wi-Fi niet werkend maar wel via usb download PDAnet iphone op je desktop (zoeken via google) en zoek op je iphone naar pdanet in cydia installeer het op beide apparaten dan kan je op je iphone de pdanet app openen en bij settings aanklikken -> USB. en op je desktop in je taakbalk bij de PDANet programma connect enjoy
|
|
|||
|
|||
Toen ik nog een abonnement had bij T-Mobile gebruikte ik ook PDAnet, werkt goed. Nu heb ik sinds deze maand een abonnement bij Vodafone en daar hoefde ik alleen de Vodafone gegevens in te vullen in het Mobiele datanetwerk scherm bij internet tethering en het werkt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja klopt maar zag iedereen zoveel zeggen over pdanet enzo maar geen uitleg over hoe en wat dat ik t maar een beetje erop heb gegooid
|
|
|||
|
|||
Geef gewoon een tientje uit en koop MyWi, waar gaat dit over.
|
|
|||
|
|||
En iTether dan?
|
|
|||
|
|||
PDAnet kost ook $29,-
Wacht wel even op de app waar Musclenerd het over had. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios4 ben.nl mobileconfig voor APN/mms en tethering | seansan | Overige providers Nederland | 4 | 18-12-10 20:10 |
Tethering iOS4 werkt niet meer | daaf85 | iPhone algemeen | 47 | 04-10-10 16:30 |
ios4 ben.nl mobileconfig voor APN/mms en tethering | seansan | Overige providers Nederland | 0 | 09-07-10 19:33 |
iPhone: Tethering in ios4 | bull | Jailbreak | 3 | 25-06-10 22:01 |
Vodafone + iOS4 = geen tethering meer | VisionMaster | Vodafone | 4 | 21-06-10 21:49 |
|
|