Zwarte box om iconen op dock?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Recentelijk ben ik overgestapt van een iPhone 2g naar de iPhone 4 (een wereld van verschil ) Nu ben ik echter tegen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwarte box om iconen op dock??
Hey allemaal,
Recentelijk ben ik overgestapt van een iPhone 2g naar de iPhone 4 (een wereld van verschil ) Nu ben ik echter tegen een klein maar irritant probleem aangelopen. De telefoon was zonder problemen gejailbreaked en heb ik meteen winterboard erop gezet met het GinoAwsome thema. Alles werkt prima alleen hebben de iconen die op de dock staan een klein zwart boxje eromheen. (zie plaatje)Ik heb geen idee hoe ik het weg krijg en het ligt ook niet aan de iconen. Als ik ze namelijk van de dock afhaal dan verdwijnt het boxje. Dus wie o wie kan mij helpen? (En ik heb verstand van SSH mocht dat nodig zijn) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In Cydia staat "No Docked Icon Shadow".
Deze add-on installeren en activeren via Winterboard, daarna is het verdwenen.
|
|||
|
|||
Heeft niet geholpen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Winterboaed om zetten naar summerboard
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik weer hoor
Edit: Jongens het is opgelost. Voor degenen die tegen ditzelfde probleem aanlopen: Ik moest het bestandje WallpaperIconDockShadow@2x.png (wat in de rar. bijlage zit) via SSH in de map "Bundles" van mijn gebruikte thema stoppen, even respringen en het is weg Laatst gewijzigd door Dr34mer; 05-08-10 om 15:55. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iconen in dock aanpassen | arvidvp | Archief | 4 | 04-08-10 21:23 |
5 iconen op een rij (niet op dock) | Kettingzaag | Archief | 2 | 17-01-09 11:21 |
Iconen en dock weg | topke | Unlock [archief] | 3 | 14-12-07 21:52 |
|
|