iphone uiterlijk veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste medeleden. een vriend van mij heeft vanmiddag mijn iphone gejailbreakt nu hoor ik van mensen dat je er dan zo veel mee kan doen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone uiterlijk veranderen
beste medeleden.
een vriend van mij heeft vanmiddag mijn iphone gejailbreakt nu hoor ik van mensen dat je er dan zo veel mee kan doen ik zou graag mijn uiterlijk willen veranderen nu horde ik al dat je daar waarschijnlijk een app voor nodig heb. hebben 1 van jullie misschien een idee want ik kan het nergens vinden type: Iphone 3GS versie:4.0.1(8A306) alvast bedankt Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via Cydia kun je allerlei themas downloaden die het uiterlijk van je iphone helemaal veranderen. zoals anders slider logo's of complete temas. om deze te gebruiken moet je eerst WINTERBOARD downloaden via cydia en dan de themas hiervia activeren
|
|
|||
|
|||
Kijk uit met winterboard, hij is nog niet helemaal goed voor iOS4. Bij mij wilde mijn telefoon niet meer opstarten door Winterboard. (MobileSubstrate melding dat de telefoon was gecrasht).
Laatst gewijzigd door DarkMessiah; 05-08-10 om 09:35. Reden: typo |
|
|||
|
|||
gister overdag en vanacht heeft saurik 2 fixes voor dat mobilesubstrate ding gefixed
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|