Springboard verschuiven discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik winterboard op mijn iphone had gezet is alle naar boven geschoven. De vaste 4 apps die zijn nu ook een stuk omhoog geschoven. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard verschuiven
Nadat ik winterboard op mijn iphone had gezet is alle naar boven geschoven. De vaste 4 apps die zijn nu ook een stuk omhoog geschoven.
Verder heb ik apps bijelkaar gedaan om minder pagina's te hebben op mijn iphone. Alle apps staan nu heel dicht bijelkaar en de onderstaande 4 apps staan dus nu ook een stuk naar boven. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze weer gewoon naar beneden krijg en hoe de rest van de apps weer wat meer ruimte tussen elkaar krijgen ?? Hoor het graag !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps niet te verschuiven/verplaatsen | chippie777 | iPad algemeen | 1 | 10-05-11 12:10 |
Springboard | Hersanv | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-11-10 13:05 |
Applicaties verschuiven??? | Denhus | Archief | 6 | 23-07-09 13:45 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|