iTether crasht discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iTether crasht bij openen, Tether daemon disconnected unexpectedly. Bluetooth aan/ uit gezet. Reboot gedaan. Geen succes, toch maar weer naar MyWi denk ik....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTether crasht
iTether crasht bij openen, Tether daemon disconnected unexpectedly.
Bluetooth aan/ uit gezet. Reboot gedaan. Geen succes, toch maar weer naar MyWi denk ik.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bluetooth moet uit blijven wil iTether werken. iTether gebruik de eigen bluetooth interface.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook iTether gekocht. Ik wilde mijn iPhone 3GS' 3G connectie doorsturen naar mijn Wi-Fi iPad. Ik heb iTether op de iPhone gekocht, terwijl dit, volgens mij, bij nader inzien op de iPad had moeten gebeuren. Toch?!
Is er een manier om aankopen in Cydia tussen iPad en iPhone te wisselen, zodat ik de applicatie niet opnieuw hoef te kopen? Of hoe moet ik verder? Mvg Ijs. Laatst gewijzigd door iCe-CReaM; 11-08-10 om 20:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
iTether of TetherMe? | iDavid | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-11-10 01:03 |
Nu.nl crasht | pleun | iPhone Apps | 2 | 07-09-10 12:51 |
|
|