installer installeert niet?! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen, Heb een probleem installerrefreshed wel goed. Maar als ik dan iets probeer te installeren of updaten zegt hij dat het niet gaat. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
installer installeert niet?!
hey mensen,
Heb een probleem installerrefreshed wel goed. Maar als ik dan iets probeer te installeren of updaten zegt hij dat het niet gaat. Kan iemand me misschien helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, denk het wel
|
|
||||
|
||||
Installer zal ontoegankelijk zijn op deze zaterdag 09-02!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb hetzelfde probleem, installer refreshed prima maar bij installeren van apps krijg ik steeds een error melding.
ik draai op 1.1.2 via ibrkr en jailbreakme. Ik heb geloof ik wel kort geleden de update voor installer gedownload.. Wie weet wat er loos is ? |
|
|||
|
|||
Niet iedere keer een nieuw topic openen voor reeds behandelde problemen, jongens.
Zoeken! Hier staat de oplossing: https://forum.iculture.nl/f14/i...sw-unlock.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Installeert niet meer op de Iphone 4 | thijsvgelder | iPhone Navigatie | 2 | 23-01-11 01:50 |
Itunes installeert de programma's niet | merco | iTunes | 4 | 19-11-08 20:32 |
programma installeert niet op Iphone, help !! | cles | iPhone algemeen | 5 | 14-11-08 14:25 |
quickpwn installeert niet:(.. | Mikeeeay | Archief | 2 | 02-10-08 11:43 |
|
|