iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/68364-lockscreen-aanpassen-welke-app-hier-momenteel-beste-voor.html)

coffee119 13-08-10 23:11

Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor?
 
Hallo,

Na een avondje gelezen en gegoogled te hebben ben ik er nog niet helemaal uit. Hoe pas je nu het beste je lockscreen aan?

Ik kom hier 3 apps voor tegen, maar heb geen idee hoe de functionaliteiten zijn en ervaringen van iedereen.

De drie apps die ik gevonden heb zijn:

Lockinfo: $ 4.99, werkt op ios4. Kan hierbij niet duidelijk vinden of er ook een weather / clock widget voor is.

Intelliscreen: $ 9.99, werkt op ios4. Oogt niet helemaal zoals ik het wil zien en is vrij prijzig naar mijn idee.

Cydget: Gratis, nog niet voor ios4 als ik het goed lees. Dit ws icm met Element.

Wat ik graag wil is de HTC like clock and weather widget en zoek een config zo ongeveer als plaatje hieronder.

http://i26.tinypic.com/292mvpi.png

Wie kan me een beetje in de goede richting sturen, heb op het forum rondgekeken maar meeste post zijn al vrij oude discussies lijkt het.

Dus kortweg wat is naar jullie idee beste app om lockscreen te changen en waarmee kan ik zoiets al bovenstaand bouwen?

Alvast bedankt voor de hulp.

eentje 13-08-10 23:39

Ik gebruikte altijd weather info clockhide en clock app van lockinfo werkt prima

coffee119 21-08-10 22:04

Niemand meer input over de diverse lockscreens?

PrittStift 21-08-10 23:27

Hebben ze een iPhone en dan willen ze hem op een HTC laten lijken... ach..ach..ach..

Emper 22-08-10 00:18

Hahaha
Kan je je screen ook aanpassen als je GEEN jailbroken IPhone hebt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 540201)
Hebben ze een iPhone en dan willen ze hem op een HTC laten lijken... ach..ach..ach..


Bijlie 23-08-10 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emper (Bericht 540226)
Hahaha
Kan je je screen ook aanpassen als je GEEN jailbroken IPhone hebt?

Nee, je kunt bij een "gewone" iPhone alleen de wallpaper veranderen. Als je echt je lockscreen wil aanpassen met apps zoals Lockscreen info dan zul je, je iPhone moeten Jailbreaken.

Masss 23-08-10 13:14

Jailbreaken gaat tegenwoordig ook 10 keer zo makkelijk als vroeger. Enige minpunt aan jailbreak is dat het nog weleens wat "bestandjes" achterlaat, wanneer je deze verwijdert. Hierdoor gaat je telefoon vaak vastlopen of verknoeit het je Iphone. Wel een aanrader als je telefoon gescheurd, krasjes of dergelijke heeft. Dan kan je deze naar T-Mobile brengen (als je abbo hebt) en je krijgt een splinter nieuwe terug :D

Vivarobben 30-09-10 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Masss (Bericht 541534)
Jailbreaken gaat tegenwoordig ook 10 keer zo makkelijk als vroeger. Enige minpunt aan jailbreak is dat het nog weleens wat "bestandjes" achterlaat, wanneer je deze verwijdert. Hierdoor gaat je telefoon vaak vastlopen of verknoeit het je Iphone. Wel een aanrader als je telefoon gescheurd, krasjes of dergelijke heeft. Dan kan je deze naar T-Mobile brengen (als je abbo hebt) en je krijgt een splinter nieuwe terug :D

Hier zie hier nu echt 0,0 logica in.

Bestandjes achter laten, jailbreak, krasjes, terugbrengen, nieuwe iphone. :confused:

Rick202 03-10-10 15:32

Me neither

PrittStift 03-10-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Masss (Bericht 541534)
Jailbreaken gaat tegenwoordig ook 10 keer zo makkelijk als vroeger. Enige minpunt aan jailbreak is dat het nog weleens wat "bestandjes" achterlaat, wanneer je deze verwijdert. Hierdoor gaat je telefoon vaak vastlopen of verknoeit het je Iphone. Wel een aanrader als je telefoon gescheurd, krasjes of dergelijke heeft. Dan kan je deze naar T-Mobile brengen (als je abbo hebt) en je krijgt een splinter nieuwe terug :D

Soooow!! En nu even rustig gaan ademen en opnieuw beginnen...

wouter2190 26-11-10 08:51

Weet iemand hoe het lockscreen heet van de post starter? Is er ook een mogelijkheid om de plaats in je eigen woonplaats te veranderem? Mvg

kokkie44 26-11-10 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 (Bericht 605677)
Weet iemand hoe het lockscreen heet van de post starter? Is er ook een mogelijkheid om de plaats in je eigen woonplaats te veranderem? Mvg

Lockinfo en het htc plugin, en je kunt je eigen woonplaats er in zetten.
Staat in Cydia


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.