//

Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor?

Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na een avondje gelezen en gegoogled te hebben ben ik er nog niet helemaal uit. Hoe pas je nu het beste je lockscreen aan? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-10, 00:11
coffee119 coffee119 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Lockscreen aanpassen. Welke app is hier momenteel het beste voor?

Hallo,

Na een avondje gelezen en gegoogled te hebben ben ik er nog niet helemaal uit. Hoe pas je nu het beste je lockscreen aan?

Ik kom hier 3 apps voor tegen, maar heb geen idee hoe de functionaliteiten zijn en ervaringen van iedereen.

De drie apps die ik gevonden heb zijn:

Lockinfo: $ 4.99, werkt op ios4. Kan hierbij niet duidelijk vinden of er ook een weather / clock widget voor is.

Intelliscreen: $ 9.99, werkt op ios4. Oogt niet helemaal zoals ik het wil zien en is vrij prijzig naar mijn idee.

Cydget: Gratis, nog niet voor ios4 als ik het goed lees. Dit ws icm met Element.

Wat ik graag wil is de HTC like clock and weather widget en zoek een config zo ongeveer als plaatje hieronder.



Wie kan me een beetje in de goede richting sturen, heb op het forum rondgekeken maar meeste post zijn al vrij oude discussies lijkt het.

Dus kortweg wat is naar jullie idee beste app om lockscreen te changen en waarmee kan ik zoiets al bovenstaand bouwen?

Alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-10, 00:39
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Ik gebruikte altijd weather info clockhide en clock app van lockinfo werkt prima
  #3  
Oud 21-08-10, 23:04
coffee119 coffee119 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Niemand meer input over de diverse lockscreens?
  #4  
Oud 22-08-10, 00:27
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Hebben ze een iPhone en dan willen ze hem op een HTC laten lijken... ach..ach..ach..
  #5  
Oud 22-08-10, 01:18
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Hahaha
Kan je je screen ook aanpassen als je GEEN jailbroken IPhone hebt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Hebben ze een iPhone en dan willen ze hem op een HTC laten lijken... ach..ach..ach..
  #6  
Oud 23-08-10, 12:28
Bijlie Bijlie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Hahaha
Kan je je screen ook aanpassen als je GEEN jailbroken IPhone hebt?
Nee, je kunt bij een "gewone" iPhone alleen de wallpaper veranderen. Als je echt je lockscreen wil aanpassen met apps zoals Lockscreen info dan zul je, je iPhone moeten Jailbreaken.
  #7  
Oud 23-08-10, 14:14
Masss Masss is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Jailbreaken gaat tegenwoordig ook 10 keer zo makkelijk als vroeger. Enige minpunt aan jailbreak is dat het nog weleens wat "bestandjes" achterlaat, wanneer je deze verwijdert. Hierdoor gaat je telefoon vaak vastlopen of verknoeit het je Iphone. Wel een aanrader als je telefoon gescheurd, krasjes of dergelijke heeft. Dan kan je deze naar T-Mobile brengen (als je abbo hebt) en je krijgt een splinter nieuwe terug
  #8  
Oud 30-09-10, 15:58
Vivarobben Vivarobben is offline
Banned
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masss Bekijk bericht
Jailbreaken gaat tegenwoordig ook 10 keer zo makkelijk als vroeger. Enige minpunt aan jailbreak is dat het nog weleens wat "bestandjes" achterlaat, wanneer je deze verwijdert. Hierdoor gaat je telefoon vaak vastlopen of verknoeit het je Iphone. Wel een aanrader als je telefoon gescheurd, krasjes of dergelijke heeft. Dan kan je deze naar T-Mobile brengen (als je abbo hebt) en je krijgt een splinter nieuwe terug
Hier zie hier nu echt 0,0 logica in.

Bestandjes achter laten, jailbreak, krasjes, terugbrengen, nieuwe iphone.
  #9  
Oud 03-10-10, 16:32
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Me neither
  #10  
Oud 03-10-10, 22:02
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masss Bekijk bericht
Jailbreaken gaat tegenwoordig ook 10 keer zo makkelijk als vroeger. Enige minpunt aan jailbreak is dat het nog weleens wat "bestandjes" achterlaat, wanneer je deze verwijdert. Hierdoor gaat je telefoon vaak vastlopen of verknoeit het je Iphone. Wel een aanrader als je telefoon gescheurd, krasjes of dergelijke heeft. Dan kan je deze naar T-Mobile brengen (als je abbo hebt) en je krijgt een splinter nieuwe terug
Soooow!! En nu even rustig gaan ademen en opnieuw beginnen...
  #11  
Oud 26-11-10, 09:51
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

Weet iemand hoe het lockscreen heet van de post starter? Is er ook een mogelijkheid om de plaats in je eigen woonplaats te veranderem? Mvg
  #12  
Oud 26-11-10, 09:57
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter2190 Bekijk bericht
Weet iemand hoe het lockscreen heet van de post starter? Is er ook een mogelijkheid om de plaats in je eigen woonplaats te veranderem? Mvg
Lockinfo en het htc plugin, en je kunt je eigen woonplaats er in zetten.
Staat in Cydia
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
beste firmware momenteel voor een eerste generatie dendirk Jailbreak apps en thema's 1 11-09-10 16:30
Welke provider kan ik het beste nemen? gon1234abcd Overige providers Nederland 15 13-08-09 19:05
iPhone 3G: Welke UNLOCK is het beste?? Brinkster Unlock 16 04-02-09 20:03
Welke Photoshop het beste? jeremy14 Jailbreak apps en thema's 16 02-08-08 20:27
België: Welke provider het beste voor iPhone in België absrnd Overige providers België 9 09-12-07 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.