SHSHs on file fout. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een Iphone4 met fw 4.0.1 en deze is jailbroken. Werkt super! Echter staat in cydia het volgende: This device has SHSHs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SHSHs on file fout.
Hallo allemaal,
ik heb een Iphone4 met fw 4.0.1 en deze is jailbroken. Werkt super! Echter staat in cydia het volgende: This device has SHSHs on file for iPhone OS / iOS 4.0.2. Terwijl ik op fw 4.0.1. draai. Volgens mij klopt dit dus niet? In een geval van een mogelijke herstel kan ik dus alleen terug naar fw 4.0.2. en niet naar fw 4.0.1. welke te jailbreaken is. Is hier wat aan te doen, of klopt dit wel?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit klopt. SHSH is afhankelijk van wat Apple signeert, niet van wat je zelf erop hebt staan. Je kan dus idd niet terug naar 4.0.1 mocht dit nodig zijn en hier is niks aan te doen
|
|
|||
|
|||
Wat doet een programma als TinyUmbrella dan precies? Is dat exact hetzelfde, of kan ik met behulp van dat programma wel terug naar, ik noem maar, 4.0.1 fw?
|
|
|||
|
|||
Het programma fungeert als een tool om de communicatie (=de SHSH) tussen jouw pc en de Apple server op te vangen en die lokaal op te slaan. Daarnaast kan het ook de Apple server nabootsen (TSS functie) door op het moment dat iTunes de SHSH aanvraagt de eerder opgeslagen SHSH terug te sturen en zo het programma te foppen zodat het denkt dat de firmware nog gesigneerd wordt.
Voor de SHSH kan het ook met de server van Cydia communiceren om te zien of ie daar misschien is opgeslagen dmv Make My Life Easier Je kan dus ermee terug naar de firmware waar je de SHSH van hebt (zoals gezegd ). |
|
|||
|
|||
Ik heb 4.0.1 en er staat dat hij shsh van 4.0.1 heeft en van 4.0.2 maar als ik hem met 4.0.1 wil restoren geeft hij een error ( t nr dat je krijgt als je wilt downgraden). Gelukkig kon ik t programma vinden dat mijn accu leeg trok dus hoefde toch niet te restoren..
Best vreemd omdat hij 4.0.2 ook de shsh heeft terwijl die er bij mij nooit op heeft gestaan en toen ik m kreeg was 4.0.2 er nog niet eens.. Nouja op naar de 4.1 met jailbreak.. |
|
|||
|
|||
Niet volledig on topic, maar dacht het hier even te vragen, voor de zekerheid
Ik heb een gejailbreakte ipod touch met SHSHs on file voor 4.0 en 4.0.2, Wat betekent dit precies als ik nu wil upgraden naar 4.1 ( zonder jailbreak ) gaat dit gewoon? en kan ik dan nog altijd restoren moest dit nodig zijn? (ik ben dan van plan gewoon zonder jailbreak verder te gaan ) of zou dit niet gaan omdat ik geen SHSHs heb voor 4.1? |
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iPhone voor verkoop helemaal leegmaken. Er staat nu 4.0.1 op en dat wil ik zou houden.
In Cydia zie ik staan: This device had SHSHs on file for iPhone OS/iOs 4.0, 4.0.1 Hoe moet ik nu verder gaan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia : SHSHs files verdwenen ? | mvveelen | Jailbreak | 12 | 13-10-10 17:56 |
Cydia SHSHs blobs | richard250 | Jailbreak | 4 | 12-08-10 11:04 |
SHSHs iOS4.0 omzetten iOS3.1.3 | Bijlie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-07-10 10:49 |
SHSHs? | Moto | Archief | 2 | 05-12-09 10:02 |
|
|