Installer download failed discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ey, Wanneer ik via de installer een applicatie probeer te installeren krijg ik iedere keer een "ERROR Package download failed: Can't find host!". Waarom functioneerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer download failed
Ey,
Wanneer ik via de installer een applicatie probeer te installeren krijg ik iedere keer een "ERROR Package download failed: Can't find host!". Waarom functioneerd installer niet meer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde vragen als altijd
*welke os heb je *sinds wanneer is het probleem *wat heb je gedaan voordat het probleem ontstond |
|
|||
|
|||
Even zoekfunctie gebruiken. Is waarschijnlijk de "community sources" die moet geupdate worden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem opgelost!!!
Het probleem zit hem erin dat een van de sources veranderd is. Dit kwam ik tegen in een ander onderwerp op het forum. Zie hieronder de tekst: de laatste dagen ondervond ik, net als veel anderen, veel problemen met de installer. Hier vond ik, ondanks veel zoekwerk op t forum nog geen oplossing voor. Na wat speuren kwam ik erachter dat de Ste source vernieuwd moest worden. Ik heb de oude Ste verwijderd en vervangen door: Ste Packaging - No more iPHUCing around. Let op de caps en slashes! installer loopt nu weer als een zonnetje. Ik hoop dat ik hiermee anderen ook een plezier doe. Bron: Ste Packaging - No more iPHUCing around. |
|
|||
|
|||
Heb net hetzelfde probleem maar ben nog niet zo vertrouwd met het hele gebeuren.
Heb 1.1.2, hoe moet ik die 'sources' updaten aub? ALvast bedankt! Goof |
|
||||
|
||||
Ga naar "edit" dan druk je op "Add" en voor daar de url van de repo in.
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt,
wert weer super! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
package download failed!! | JoriSsz | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-05-08 17:36 |
installer: Error: package download failed: can't find host! | mijland | Jailbreak apps en thema's | 62 | 28-03-08 18:46 |
Package download failed | Axel1 | Archief | 0 | 18-03-08 23:22 |
package download failed installer | adoruler | Archief | 2 | 04-03-08 12:58 |
package download failed! | westergeest | Archief | 3 | 20-02-08 23:07 |
|
|