SMS app crashed discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op SMS(text) Druk dan opent die en sluit die weer meteen. Dit gebeurd opeens sinds vandaag. Ik heb ook smsd geinstalleerd zelfde probleem. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS app crashed
Als ik op SMS(text) Druk dan opent die en sluit die weer meteen.
Dit gebeurd opeens sinds vandaag. Ik heb ook smsd geinstalleerd zelfde probleem. btw ik heb iphone met 1.1.3 firmware |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb zoveel apps die weer sluiten nadat ik ze open, het zal wel aan mij liggen maar zie nog niet 1 voordeel aan 1.1.3
|
|
|||
|
|||
Heb je appsupport gepatched naar NL? Ik neem aan van wel omdat het eerst wel goed werkte.
Wat je kan proberen is om je phone te resetten (Settings -> general -> reset -> erase all content and settings) Niet vergeten om een backup te maken voordat je dit doet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo nee kijk dan of er foders staan in /private/var/mobile/Library waar de owner root is. Bij mij staan er een aantal op root maar de SMS, Addressbook, Calendar moeten in ieder geval op owner mobile staan. Als je aangeeft en of bovenstaande situatie daarwerkelijk voor jou van toepassing is zou ik wel een script kunnen schrijven waarmee dit opgelost wordt. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie mee denken,
Ik heb eerste een back-up gemaakt vervolgens Contolsj zijn oplossing gedaan. En plomp het werkte weer thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms crashed | Artskeoh | iPhone algemeen | 0 | 08-12-10 22:09 |
RTL Nieuws app crashed | PSlomp | iPad algemeen | 2 | 01-12-10 22:46 |
SMS app crashed steeds | druppers | iPhone Apps | 0 | 03-11-10 11:36 |
app crashed? | nickdw | iPad algemeen | 1 | 06-07-10 15:33 |
SMS en Phone crashed na upgrade 1.1.3. | MacLover23 | Unlock [archief] | 2 | 14-02-08 12:30 |
|
|