iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7403-welke-apps-gebruiken-jullie-op-de-iphone.html)

Hosley 05-11-07 21:10

Haha, denk dat ik 't dan idd niet helemaal snapte!
Maar mijn inspiratie is niet helemaal te vergelijken met die van....uuuh ja........dus ik dacht: misschien heeft iemand anders wel wervelende ideeen die in een zipje gegooid kunnen worden. Dus heb je wat leuks (naast die batterij, thanks!) be my guest!

Maaruh, thanks so far dude! You're very helpfull...

trimix 06-11-07 19:14

hier ff kijken customize gebruiken ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more - Downloads - Themes

Hosley 06-11-07 22:10

Many thanks!

Maurelio1988 07-11-07 01:07

Misschien een rare vraag, maar ik heb installer op me iPhone, maar ik weet niet hoe ik nieuwe programma's toe kan voegen aan de lijst die ik al had. Wil graag iRadio en andere programmas op me iPhone. Ik heb al gekeken in de forums, maar kom er niet uit.

iCulture 07-11-07 01:12

1. Community Sources installeren
2. Niet vergeten af en toe even te refreshen/reloaden in Installer.app

zelfweten 07-11-07 01:13

Ik ga me echt afmelden voor die notificatie e-mails. Verschrikkelijk irritant, die mensen die niet zoeken in een forum en daar te lui of beter gezegd te dom voor zijn. Mensen kinderen... Gebruik gewoon eens die zoek functie of leer Google kennen! Ik ben weg hier... Sorry iphoneclub.nl, Ik waardeer jullie werk enorm maar ik meld me voor dit topic even af :-)

Kure1980 19-11-07 21:54

Welke apps gebruiken jullie op de iPhone?
 
hallo allemaal,

ik ben benieuwd welke "extra " aplicaties jullie gebruiken op de iPhone en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Die van mij gaat vandaag op de post vanuit NY.

gr

Kure

:)

Destiny 19-11-07 22:38

Ik gebruik Installer (d0h) Apollo en NES. Ik had altijd Summerboard, maar dat werkt niet goed i.c.m. 1.1.2 firmware en NL pakket

iCulture 19-11-07 23:58

//samengevoegd

pien 21-11-07 12:03

Hallo allemaal, ik heb hem en ben er super blij mee. Dit is vast een oliedomme vraag maar: Ik heb een paar apps geinstalleerd en kom nu niet meer bij de installer-icon (is niet meer op homescreen te zien). Hoe benader ik die weer?

Dank!

matthijst 21-11-07 12:14

1.1.2
- Summerboard
- Beatphone 0.26
- TTR
- iRadio (alleen geinstalleerd om automatisch een melding te krijgen als er een beter versie is)
- iSnake (geinig hoe ze die bewegingssensors gebruiken!)

josduiven 26-01-08 17:39

heb er blackjack opgezet..maar komt wel op het sprinboard te staan..is dat wel handig? of is er geen andere manier..

Nikooos 26-01-08 17:44

apps komen altijd op je springboard te staan. Of je moet een andere app zoals Xlaunch gebruiken om andere apps op te starten.

josduiven 26-01-08 17:46

dan krijg ik dus een hele waslijst;)...theme van internet..hoe zet ik die erop want dat heb ik nog niet zo goed door

Nikooos 26-01-08 17:55

misschien kan je hier iPhone Media - iPhone Wallpapers Skins Thema's op iPhoneclub.nl vinden wat je wil weten over themes?

Common.Sense 26-01-08 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josduiven (Bericht 49169)
heb er blackjack opgezet..maar komt wel op het sprinboard te staan..is dat wel handig? of is er geen andere manier..

Er is ook een app Categories. Ik heb die ook en heb een categorie Games aangemaakt en daar de games ingegooid. Als je op Games klikt dan krijg je een pagina met de applicaties die je daar hebt ingestopt. Zelfde heb ik gedaan met bijv. Utilities en Tools en sommigen die ik wil ververgen van de springboard gaan in Hide.

josduiven 26-01-08 18:31

hoe maak je dat dan zon catogorie?

Nikooos 26-01-08 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josduiven (Bericht 49209)
hoe maak je dat dan zon catogorie?

Ik stel voor dat je wat vaker de zoekfunctie van het forum gaat gebruiken. Zoeken op categories leverde onder andere dit https://forum.iculture.nl/f8/ap...ategories.html topic op. Ik ga het nu niet meer allemaal voorkauwen voor je.

Volgende berichten waarin je vragen stelt die makkelijk op te zoeken zijn op het forum worden direct verwijderd.

josduiven 26-01-08 18:46

sorry(A) zie door de bomen het bos ni meer..

Peetjo 26-01-08 19:25

De update van PocketGuitar is super. Daar kan ik echt indruk mee maken bij de meisjes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.