iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7403-welke-apps-gebruiken-jullie-op-de-iphone.html)

Eduard 19-09-07 01:12

Welke apps heb jij.
 
Ben wel benieuwd wat jullie allemaal hebben geinstalleerd bv via Installer.

Deze heb ik:

iFlickr
kun je foto maken en wordt direct verzonden naar je flickr account, werkt nog niet altijd maar als het werkt gaat het super snel

VoiceNotes
opnemen van gespreken, werkt prima!

Stumbler
zoekt Wi-Fi ontvangsten

MobileFinder
Finder zoals op je MAC maar dan mobiel

Summerboard
kun je springboard aanpassen, wallpaper/themes/dock etc

rSBT
kun je de volgorde van je springboard aanpassen en het aantal dock icons bepalen, heb er nu 5 staan, pas nu mooi phone/mail/sms/safari/ipod naast elkaar

iLight
een lampje voor in het donker ;)

Vasilli 19-09-07 19:31

Hallo,

Heb een vraagje ivm met die apps.
Iedereen heeft waarsch dat filpmje al gezien waar die ene persoon zogezegd een biertje leegdrinkt en popcorn maakt en als ie zijn iphone scheef hield ging dta bier ook scheef enz. En dan wad er nog 1 waar hij schudde met zijn iphone en de icoontjes vlogen doormekaar en daatrna stonden ze weer op hun plaats.
Als iemand weet waar ik die apps of andere goede apps kan downloaden kunnen jullie dan de link geven enzo.

Groetjes Tim

Michael 19-09-07 19:44

Tim Heb je installer op je iPhone staan. Staan heel veel goede apps op.

iCulture 19-09-07 19:46

Dat appje heet Sensors volgens mij en kun je inderdaad zoals Michael zegt installeren via Installer.app.

Vasilli 19-09-07 19:51

Hey bedankt voor het vlugee antwoord. Ik heb hem sinds vandaag en ik gebruikte ibrickr. staan ook enkele goede aps op en games enzo.
Groetjes Tim

Jurian 19-09-07 20:02

staan er in de installer.app spelletjes en applicaties. ik dacht dat dat een manier was om alleen van je comp naar de iphone te zenden en te installeren.

Vasilli 19-09-07 20:06

ik heb die app.installer gezien maar dan moet je die apps instaleren vanop je iphone en moet ik internetverbinding hebben op de iphone mar dat heb ik niet. waar kan ik die dingen dan nog ergens vinden?

heb ze nu gevonden en enkele geinstaleerd maar als ik zo een app wil starten zoals die sensors geeft ie gewoon een pijl en getallen?

Groetjes

rikkie123 19-09-07 22:30

ongeveer hetzelfde, alleen KB ook, unable auto correction....

fromalk 19-09-07 23:16

iPhone Native Applications List - iPod Touch Applications » Blog Archive » The List

mooi lijstje

sjowol 20-09-07 07:27

  • NES
  • VNotes
  • iFlashcards
  • iBrate (hmmmm)
  • Installer
  • summerboard
  • TapTap revolutions (erg cool spelletje a la guitar hero)
  • weDict
  • Navigation
  • Connect
  • iShare
  • rSBT
  • Nullriver Ringtone Pack
  • Kb (geen enkele nederlander kan zonder! zet je autocorrectie uit)

Maurice 20-09-07 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fromalk (Bericht 858)

Dat is inderdaad een mooi lijstje, zal er zeker wat gaan uitproberen wanneer ik 'm heb :D

sjowol 20-09-07 13:50

gewoon het liijstje va iBrickr toch?

snadders 07-10-07 22:49

Wie o wie kan mij helpen. Ik heb perongeluk rsbt (prog om springboard aan te passen) verborgen gezet. In het rsbt progje zelf heb ik het pictogram onder de catagorie hide gezet. Stom indd, heb al geprobeerd het opnieuw te installeren maar dit heeft geen zin. Wie weet hoe ik dit weer te zien kan krijgen?

Freek 07-10-07 23:58

@Snadders: Installeer de applicatie "MobileFinder" via Installer of iBrickr. Start Finder en zoek en start hiermee vervolgens rsbt op. Maak het icon nu via rsbt weer zichtbaar.

snadders 08-10-07 12:36

Freek bedanktvoor de tip, het is gelukt.

teunis 08-10-07 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vasilli (Bericht 743)
Hallo,

Heb een vraagje ivm met die apps.
Iedereen heeft waarsch dat filpmje al gezien waar die ene persoon zogezegd een biertje leegdrinkt en popcorn maakt en als ie zijn iphone scheef hield ging dta bier ook scheef enz. En dan wad er nog 1 waar hij schudde met zijn iphone en de icoontjes vlogen doormekaar en daatrna stonden ze weer op hun plaats.
Als iemand weet waar ik die apps of andere goede apps kan downloaden kunnen jullie dan de link geven enzo.

Groetjes Tim

he tim,

ik zoek hem ook waar heb jij hem vandaan?

bedankt
teun

iCulture 08-10-07 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door teunis (Bericht 5426)
he tim,

ik zoek hem ook waar heb jij hem vandaan?

bedankt
teun

Popcorn op de iPhone: iMunchies

teunis 08-10-07 21:14

apps
 
oke,dankje

zonoskar 09-10-07 23:23

Ik heb een vraagje over de Customize app. Er staan allerlei geluidjes bij, waaronder dames die elk getal uitspreken. ik neem aan dat dat is om onder de nummers te plakken die je intype op de keypad van de telefoon app. maar ik kan in Customize nergens iets vinden waar je dat mee kunt instellen. Zie ik iets over het hoofd?

teunis 10-10-07 07:17

ibeer
 
Heb ze inmiddels staan gewoon op internet
ibeer-ichampagne-iwater en popcorn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.