universeel benchmarkprogramma? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) is er een benchmarkprogramma voor smartphones beschikbaar? al dan niet via jailbreak? zoveel mogelijk tests en met eventueel een online database waar je kan zien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
universeel benchmarkprogramma?
is er een benchmarkprogramma voor smartphones beschikbaar? al dan niet via jailbreak?
zoveel mogelijk tests en met eventueel een online database waar je kan zien hoe goed je mobieltje scoort, en of hij niet veel te traag werkt of dergelijk? Ik kwam vandaag een app tegen die zowel op htc's als droid x werkt en mss nog wel andere toestelletjes(de naam ben ik alweer kwijt omdat ik die in de app store alleszinds niet vond.) edit: het prog voor die htc's en droid x enz heet "Quadrant"..dit toevallig niet beschikbaar via cydia? edit2: nenamark is blijkbaar ook een goeie benchmark, maar ook weer niet in de app store. Laatst gewijzigd door sapermun; 06-10-10 om 01:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier ben ik ook al een tijd naar opzoek maar helaas geen benchmark tegen gekomen voor de iPhone.
Zou wel top zijn als iemand er 1 weet |
|
||||
|
||||
Citaat:
Benchmarks for the iPhone - BenchTest Documentation |
|
|||
|
|||
niet echt wat ik zoek maar toch bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: Brodit houder, is deze er ook universeel voor in iedere auto en makkelijk te verwijde | vasco | iPhone Navigatie | 9 | 24-08-10 16:44 |
|
|