Mappen maken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 2G met jailbreak. Ik heb een heel aantal App's op mijn iPhone staan. Graag zou ik deze in verschillende mappen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mappen maken?
Hoi,
Ik heb een iPhone 2G met jailbreak. Ik heb een heel aantal App's op mijn iPhone staan. Graag zou ik deze in verschillende mappen willen zetten, hoe kan dit? Volgens mij kon je in iOS4 wel mappen aanmaken. Eigenlijk wil ik mijn iPhone niet updaten, aangezien iOS4 niet goed schijnt de draaien op mijn 2G. Is er een cydia app of iets vergelijkbaars waarmee ik wel mappen kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iOS4 kan je niet op een 2G installeren. Dus ook standaard geen folders voor jou.
Je kan via cydia wel categories of iets dergelijks installeren om folders aan te maken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
Weet iemand hoe je mail mappen kan maken in een Iphone 4 | RobWes | iPhone algemeen | 2 | 29-08-10 15:06 |
mappen maken via jailkbreak programma | vankraay | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-08-10 18:16 |
Mappen maken in Exchange account. | Channie | iPhone algemeen | 2 | 16-09-08 12:43 |
Windows: Is het mogelijk? (Mappen maken in library->movies) | M.Sergio | iTunes | 6 | 25-04-08 21:40 |
|
|