sms afzender verbergen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag de afzender van een smsje niet weer willen laten geven. maar blijf wel graag de standaard sms app gebruiken! Is er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms afzender verbergen
Ik zou graag de afzender van een smsje niet weer willen laten geven.
maar blijf wel graag de standaard sms app gebruiken! Is er een cydia programma die ervoor zorgt dat er komt te staan nieuw tekst bericht ipv de naam? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je bedoeld anoniem smsen ??? volgens mij kan dit niet via je telefoon..... je kan wel via een site op het net anoniem een sms versturen maar hier betaal je extra voor
gr rvreeman |
|
||||
|
||||
Dat gaat niet, alleen via het internet, maar ook daar worden je gegevens bewaart. Dit ivm dat je anders iemand anoniem kunt bombarderen met (haat)-sms's e.d.
|
|||
|
|||
Misschien dat ik het niet juist had omschreven. Maar ik bedoel dus inkomende smsjes.
Ik heb nu bite sms geinstalleerd, dit is echter een vervanger voor de standaard sms app, en dit heb ik eigenlijk liever niet. Dus als iemand een andere oplossing heeft dan hoor ik het graag. |
|
|||
|
|||
met deze vraag zit ik nu eigenlijk ook, stel je telefoon ligt gewoon op tafel en je krijgt een sms-je binnen dan kan iedereen meelezen van wie het berichtje afkomt en wat de begin regels zijn van dit sms-je.
kortom ik wil dus alleen te zien krijgen je hebt een sms bericht ontvangen. ik heb bite sms als app, zouden er instellingen anders moeten staan soms? ik kan het niet vinden. wie helpt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jah klopt, heb het nu ook gevonden, er gebeurde toen steeds niks, maar nu gevonden.
hartelijk dank voor de goede en juiste tip nu nog even een app om de wat dingen te beveiligen en het is weer voor elkaar. dank je.. |
|
|||
|
|||
@Damian4life
Je kunt de voorvertoning via instellingen-berichten-voorvertoning uitzetten,voor berichten bij instellingen-mail,Contacten,Agenda kun je de voorvertoning veranderen voor je email deze staat standaard op 2 regels |
|
|||
|
|||
Dit kan ook via de (betaal) cydia app iblacklist
Groeten, bevertje |
|
|||
|
|||
Ik heb vrij recent een iphone 3Gs aangeschafd. Wanneer ik een sms krijg dan is deze al gelijk zichtbaar terwijl ik de gsm voorzien heb van een code-slot. Je krijgt én de afzender én de tekst van het bericht in beeld. Nu heb ik gezocht op internet en daarin stond dat je bij Instellingen > Berichten de 'voorvertoning' kunt uitzetten, maar deze functie is bij mij nergens te vinden. Weet iemand de oplossing wat ik moet doen??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 januari 2012 om 10:53 ---------- Citaat:
Ja, maar de functie van 'toon voorvertoning' uitzetten staat er bij mij niet. ik heb een 3Gs. Wat moet ik doen dan?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
- Toon voorvertoning uit - In toegangscherm uit Maar dan zet je alles uit.... waarvoor is dat nodig
|
|||
|
|||
nee, maar ik wil niet dat de tekst van mijn sms zichtbaar wordt wanneer ik NIET ben ontgrendeld. ik wil die voorvertoning uit, maar dat lukt me niet. telkens wanneer ik een sms krijg, zie ik gelijk de afzender, EN de hele sms zelf in beeld. KAN DAT NIET UITGEZET WORDEN. niet iedereen hoeft toch mijn sms te kunnen lezen.
ik vind het een beetje vreemd want bij sommige versies kun je de voorvertoning uit of aan zetten, maar dat kan bij mij helemaal niet. wat moet ik doen?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms afzender verbergen | Olomouc | iPhone algemeen | 4 | 01-12-10 22:12 |
sms verbergen | moesjoe | Archief | 5 | 13-09-09 11:57 |
SMS afzender niet laten zien | idoll | Archief | 1 | 18-02-09 15:09 |
sms afzender uitschakelen | Tuur | iPhone algemeen | 6 | 19-12-08 13:41 |
sms verbergen | breezertje | Archief | 8 | 10-10-08 14:11 |
|
|