BiteSMS werkt niet meer!!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet hier raad mee ik heb nu net Iphone 4 met V4.1 met Jailbreak. BiteSMS gedownload en dan klik je erop maar dan doet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BiteSMS werkt niet meer!!!
Wie weet hier raad mee ik heb nu net Iphone 4 met V4.1 met Jailbreak.
BiteSMS gedownload en dan klik je erop maar dan doet ie niks meerdere keren geprobeerd maar doet het niet wie weet het? Mvg. Snister
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoi Oizopower,
Ik krijg hem niet binnen via Cydia, hoe heb jij hem dan verkregen. Of Kan ik hem ergens downloaden. Mvg. Roel |
|
|||
|
|||
Je moet de source toevoegen zoals in de bovenstaande post van me staat en dan installeren
In sydia klik op manage en dan source en dan toevoegen. Vervolgens installeren en het werkte hier |
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt nu werkt ie wel weer goed.
Mvg. Snister |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bitesms 5.0 werkt niet met 4.2.1 | lumikiller | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-12-10 22:34 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Bitesms: Landscape werkt niet. | 21bis | Archief | 5 | 20-02-09 14:17 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|