5 icoontjes in een rij discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanochtend eindelijk kennis gemaakt met Cydia dankzij Limera1n en ben de hele dag al aan het spelen geweest met dit alleen heb toch nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5 icoontjes in een rij
Sinds vanochtend eindelijk kennis gemaakt met Cydia dankzij Limera1n en ben de hele dag al aan het spelen geweest met dit alleen heb toch nog een vraag.
Zoals het onderwerp al duidelijk maakt ben ik opzoek naar een programma/tweak waardoor ik 5 icoontjes in een rij kan krijgen (20 icoontjes per pagina) Heb alwel 5 icoontjes onderin (dock) maar wil nu ook nog graag dat ik dus 20 icoontjes kwijt kan op het scherm. Ben al terecht gekomen bij verschillende programma's zoals Iconoclasm, Five-Column SpringBoard en Shrink alleen krijg deze niet gedownload / geïnstalleerd omdat ik geen verbinding krijg met de server. Er word aangegeven dat de URL Forbidden is. Heeft iemand dit eerder meegemaakt / de oplossing hiervoor? Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Five-Column SpringBoard heb ik zojuist gedownload en hij doet het perfect bij mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de url is http://apt.modmyi.com/ en dan five-column springboard ..........
mocht je alles in folders hebben gooit deze app alles wel weer uit elkaar dus dan moet je weer even organiseren. Wel de moeite waard, die 5 rijen..........6 wordt te klein..... succes |
|
|||
|
|||
ik krijg die 5 zelfs niet in dock onderaan... er komt ook niks bij in winterboard...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dan heb ik five icon dock geinstalled maar als ik dit wil aanzetten op winterboard kan dit niet, want er is niks bijgekomen in winterboard? |
|
|||
|
|||
sorry, komt idd niet in winterboard te staan.........als je 'm hebt geinstalleerd dan kan je het checken door een 5e icoontje je dock in te slepen, je zal zien dat het lukt....
sorry voor de verwarring, vergiste mij even |
|
|||
|
|||
geen probleem nu werkt het eindelijk! ben zeer tevreden nu hehe ;-) bedankt hoor!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App-icoontjes in onderste rij wijzigen | Lian1966 | iPhone Apps | 2 | 09-01-11 18:10 |
5 iconen op een rij (niet op dock) | Kettingzaag | Archief | 2 | 17-01-09 11:21 |
Onderste rij met icoontjes werkt niet meer. | Patje83 | Unlock [archief] | 3 | 30-05-08 19:10 |
Kosten invoeren. De feiten op een rij. | soCool | Koopinformatie Nederland | 15 | 16-03-08 15:24 |
|
|