//

5 icoontjes in een rij

5 icoontjes in een rij discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanochtend eindelijk kennis gemaakt met Cydia dankzij Limera1n en ben de hele dag al aan het spelen geweest met dit alleen heb toch nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-10-10, 19:39
Jeroen1991 Jeroen1991 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard 5 icoontjes in een rij

Sinds vanochtend eindelijk kennis gemaakt met Cydia dankzij Limera1n en ben de hele dag al aan het spelen geweest met dit alleen heb toch nog een vraag.

Zoals het onderwerp al duidelijk maakt ben ik opzoek naar een programma/tweak waardoor ik 5 icoontjes in een rij kan krijgen (20 icoontjes per pagina)

Heb alwel 5 icoontjes onderin (dock) maar wil nu ook nog graag dat ik dus 20 icoontjes kwijt kan op het scherm.

Ben al terecht gekomen bij verschillende programma's zoals Iconoclasm, Five-Column SpringBoard en Shrink alleen krijg deze niet gedownload / geïnstalleerd omdat ik geen verbinding krijg met de server.
Er word aangegeven dat de URL Forbidden is.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt / de oplossing hiervoor?

Jeroen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-10, 19:45
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen1991 Bekijk bericht
Sinds vanochtend eindelijk kennis gemaakt met Cydia dankzij Limera1n en ben de hele dag al aan het spelen geweest met dit alleen heb toch nog een vraag.

Zoals het onderwerp al duidelijk maakt ben ik opzoek naar een programma/tweak waardoor ik 5 icoontjes in een rij kan krijgen (20 icoontjes per pagina)

Heb alwel 5 icoontjes onderin (dock) maar wil nu ook nog graag dat ik dus 20 icoontjes kwijt kan op het scherm.

Ben al terecht gekomen bij verschillende programma's zoals Iconoclasm, Five-Column SpringBoard en Shrink alleen krijg deze niet gedownload / geïnstalleerd omdat ik geen verbinding krijg met de server.
Er word aangegeven dat de URL Forbidden is.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt / de oplossing hiervoor?

Jeroen
Je moet in sources eerst een url toevoegen waarmee je wel dat kunt downloaden. Ik weet alleen even niet welke url. Maar even zoeken kan je wel helpen denk ik.
  #3  
Oud 10-10-10, 20:05
iShine iShine is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Five-Column SpringBoard heb ik zojuist gedownload en hij doet het perfect bij mij.
  #4  
Oud 10-10-10, 20:15
Jeroen1991 Jeroen1991 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iShine Bekijk bericht
Five-Column SpringBoard heb ik zojuist gedownload en hij doet het perfect bij mij.
Raar.. hele middag proberen en lukte maar niet en nu is die binnen een paar seconden geinstalleerd. Nouja ziet er een stuk netter uit nu

mag dicht
  #5  
Oud 10-10-10, 20:17
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

de url is http://apt.modmyi.com/ en dan five-column springboard ..........

mocht je alles in folders hebben gooit deze app alles wel weer uit elkaar dus dan moet je weer even organiseren. Wel de moeite waard, die 5 rijen..........6 wordt te klein.....

succes
  #6  
Oud 10-10-10, 23:05
kevkim9 kevkim9 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 30
Standaard

ik krijg die 5 zelfs niet in dock onderaan... er komt ook niks bij in winterboard...
  #7  
Oud 10-10-10, 23:07
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevkim9 Bekijk bericht
ik krijg die 5 zelfs niet in dock onderaan... er komt ook niks bij in winterboard...
in cydia gezocht naar 5 icon dock?? die moet er zo uitkomen........en dan in winterboard 'aanzetten'

voor die andere eerst bovenstaande doen....

succes
  #8  
Oud 10-10-10, 23:10
kevkim9 kevkim9 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
in cydia gezocht naar 5 icon dock?? die moet er zo uitkomen........en dan in winterboard 'aanzetten'

voor die andere eerst bovenstaande doen....

succes
ja in heb eerst in cydia winterboard installed,

dan heb ik five icon dock geinstalled

maar als ik dit wil aanzetten op winterboard kan dit niet, want er is niks bijgekomen in winterboard?
  #9  
Oud 10-10-10, 23:27
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

sorry, komt idd niet in winterboard te staan.........als je 'm hebt geinstalleerd dan kan je het checken door een 5e icoontje je dock in te slepen, je zal zien dat het lukt....

sorry voor de verwarring, vergiste mij even
  #10  
Oud 10-10-10, 23:30
kevkim9 kevkim9 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
sorry, komt idd niet in winterboard te staan.........als je 'm hebt geinstalleerd dan kan je het checken door een 5e icoontje je dock in te slepen, je zal zien dat het lukt....

sorry voor de verwarring, vergiste mij even
geen probleem nu werkt het eindelijk! ben zeer tevreden nu hehe ;-) bedankt hoor!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App-icoontjes in onderste rij wijzigen Lian1966 iPhone Apps 2 09-01-11 17:10
5 iconen op een rij (niet op dock) Kettingzaag Archief 2 17-01-09 10:21
Onderste rij met icoontjes werkt niet meer. Patje83 Unlock [archief] 3 30-05-08 18:10
Kosten invoeren. De feiten op een rij. soCool Koopinformatie Nederland 15 16-03-08 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.