Werkt Frash bij Dumpert en Gamekings discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NickH Heb OPlayer gedownload, maar dumpert en gamekings geven allebei nog aan "dat je flash nodig hebt". OPlayer zelf is dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jammer dat na de installatie van frash de youtube filmpjes op hyves niet meer afgespeeld kunnen worden,Ik zie nu alleen een grijs vlak met flash erin en kan ze niet meer afspelen,ook niet na het verwijderen van frash
|
|
||||
|
||||
Sorry dat ik heel lang niks meer heb gezegd. Dit is inderdaad een combinatie van iDumpert (Zo heb ik hem genoemd) en Oplayer. iDumpert stuurt de link van het Dumpert filmpje naar OPlayer.
|
||||
|
||||
Maar nu weten we nog steeds niet waar het te downloaden is.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon zelf gecode, of een vriend van hem. Dus degenen die het zoeken hebben nog ff pech.
|
|
|||
|
|||
Kan hij misschien iDumpert vrijgeven?
|
|
|||
|
|||
Frash toggle op de iPad
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zou dit ook wel graag willen weten, Dat die Flash videos gewoon afspeeld zou handig zijn. Iemand er al achter?
|
|
|||
|
|||
@The unbelievable Wil je alsjebieft gewoon zeggen hoe je het voor elkaar gekregen hebt? Iedereen wil het hebben!
|
|
||||
|
||||
Beetje waardeloos dat hier nooit meer reactie op is gekomen.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu skyfire werkt PERFECT!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb uiteindelijk zelf maar een versie van idumpert geprogrammeerd, werkt met hetzelfde principe: link doorsturen naar Oplayer. Toch blijft het een beetje behelpen, het is bijvoorbeeld niet mogelijk om Oplayer automatisch te laten sluiten na het spelen en moet je met de home knop weer terug naar de idumpert app om andere clips te bekijken.
Misschien ga ik me nog eens een keer verdiepen in het toevoegen van bijvoorbeeld ffmpeg aan de app, om meteen te transcoden en Oplayer overbodig te maken. Maarja daar moet ik een keer tijd voor vinden, ik hobby maar een beetje. Als er nog interesse is kan ik weleens onderzoeken hoe de app te verspreiden zou zijn (ik heb sowieso geen betaalde developer account bij Apple, heb e.e.a. getest op mijn gejailbreakte iPhone). Laatst gewijzigd door JornZ; 26-11-10 om 16:18. |
|
|||
|
|||
Ik heb zeker nog interesse
|
|
||||
|
||||
SkyFire werkt perfect...
Skyfire 2.1 for iPhone | Skyfire Laatst gewijzigd door XIII; 26-11-10 om 23:30. Reden: Illegale aanbieding verwijderd |
|
|||
|
|||
Skyfire is alleen een beetje sloom wat betreft filmpjes laden
|
|
||||
|
||||
Je kunt niet alles hebben he
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren Frash ook geprobeerd en de foon begon gewoon te flippen .Verwijderen van Frash was de enige oplossing .Voor mij geen Frash meer dus
|
|
||||
|
||||
ja jippie flash werkt maar hoe nu verder met sbs gemist, dat is Silverlight. iemand hier al wat op gevonden??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dumpert op iphone/ipod touch | bengt | iPhone Apps | 11 | 22-11-10 16:15 |
Frash | spitfire1990 | iPad algemeen | 28 | 17-09-10 18:47 |
|
|