Google toolbar op iPhone springboard. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een tweak, app of thene whatever dat ervoor zorgt dat ik een searchbar van google op me eerste pagina ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google toolbar op iPhone springboard.
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een tweak, app of thene whatever dat ervoor zorgt dat ik een searchbar van google op me eerste pagina heb.. Net zoals bij android. Is hier iets voor te vinden in Cydia? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je gaat naar safari
je gaat naar google.nl drukt op '+' Sla op op Homescreen ( ofzo iets degelijks ) En je hebt google op je homescreen |
|
||||
|
||||
Of ga naar Spotlight en tik wat je wilt zoeken. Dan krijg je ook de optie dit te zoeken in google
|
|
|||
|
|||
Ja oke maar ik vind het wel mooi staan met een toolbar.. Is hier niks voor? Maar als nog bedankt vor de tips
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
navigationcontroller toolbar | Jeroen0704 | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 16-03-11 17:03 |
Welke app voor notificaties in toolbar? | neoghost | Jailbreak apps en thema's | 13 | 27-10-10 11:47 |
UIBarButtonItem verschijnt niet op navigation controller toolbar | Thaurin | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 23-03-10 18:45 |
Toolbar automatisch boven keyboard plaatsen | JWVD | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 21-11-08 12:47 |
|
|