iphone 3gs gejailbreakt en cydia geïnstalleerd maar start niet op discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag me iphone 3gs versie 4.1 (nieuwe bootrom) gejailbreakt met greenpois0n(windows). vervolgens stond er een loader waaruit je cydia kan downloaden, dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs gejailbreakt en cydia geïnstalleerd maar start niet op
hallo
ik heb vandaag me iphone 3gs versie 4.1 (nieuwe bootrom) gejailbreakt met greenpois0n(windows). vervolgens stond er een loader waaruit je cydia kan downloaden, dit heb ik gedaan en is ook gelukt. alleen als je cydia wil staren springt ie op en sluit hij zich zelf direct af. en de icoontje van de loader & Cydia zijn blanco, alleen maar een wit vakje kan iemand mij aub helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ff nog een keer jailbreaken, of anders een proberen met limera1n
|
|
|||
|
|||
ja het is gelukt.
hartelijk dank |
Labels |
bootrom, cydia, iphone 3 gs 4.1, loader |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? | Myzelf667 | Jailbreak | 0 | 29-07-10 17:24 |
Iphone gejailbreakt via blackra1n, Cydia aanwezig maar Installer niet? | Chrisos | Archief | 6 | 01-01-10 17:31 |
Iphone 3gs gejailbreakt maar update uitvoeren? | Judje23 | Archief | 1 | 09-08-09 21:47 |
|
|