Sbrotation discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had hem vanmiddag gedaan werkte wel goed maar ik gebruik five-column springboard en daar gaat dat niet mee dus ik heb hem er weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik had hem vanmiddag gedaan werkte wel goed maar ik gebruik five-column springboard en daar gaat dat niet mee dus ik heb hem er weer af gehaald
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee heb hetzelfde. In plaats van het uitzetten van het geluid wordt je screen in die modus gelockt
|
|
|||
|
|||
en blijft je geluid aanstaan.. Was net aan het kijken of je dit aan een andere knop kan koppelen met activator.
|
|
|||
|
|||
heb vanochtend een update van de beta gedaan en nu doet mn ringtone het niet meer alleen maar trillen doet ie nu....
Btje jammer ik heb em er ff vanaf gehaald was wel een vette app! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: it works now!!! Laatst gewijzigd door jayblo; 21-10-10 om 21:24. |
|
|||
|
|||
Je bent niet de enige, als ik sbrotation installeren heb ik geen bel geluid meer. Als ik de mute knop gebruik krijg ik dat icoontje van Sbrotator. Maar wat ik ook doe heb geen belgeluid. Dus heb hem eerst maar weer verwijderd. Iemand enig idee hoe je dit kunt verhelpen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet Rotation Lock Switch op OFF zetten.. Iphone even uit en weer aan zetten en probleem is opgelost! |
Labels |
cydia, iconen, sbrotation, sbrotator |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|