Anyring discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb anyring geinstalleerd om me beltonen aan te passen. Dit werkt allemaal prima. Maar nu blijft hij een ringtone afspelen als ik hem op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anyring
Ik heb anyring geinstalleerd om me beltonen aan te passen. Dit werkt allemaal prima. Maar nu blijft hij een ringtone afspelen als ik hem op sillent mode heb staan.
Iemand een oplossing voor dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat dit topic van 2010 is maar ik ga er geen nieuw voor aaanmaken.............
Weet iemand hoe ik dan de ringtones aan kan krijgen met anyring? Ik heb al een reboot gedaan en dat werkt ook niet, de iphone blijf de standaard ring tone geven. Alles is ingesteld met een nummer uit mijn lijstje wat ik dus wil als ringtone. Wie weet hoe dit nu werkend wordt. Vgr Ton
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect Laatst gewijzigd door MoRaNi; 02-02-11 om 22:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nopes... zoek zelf driftig naar een ringrone app.. Heb in verleden wel eens Ringtone3 gehad maar die bestaat niet meer. Verder had ik deze gevonden maar werkt ook bij niet! Dus zoek ik weer verder. Anders moeten we hem maken in windows, dan lukt t wel..
|
|
||||
|
||||
Toppie, thx voor je reply.Dan zoek ik ook verder.
Grtz ton |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alternatief voor anyring? | rnbflavour | Jailbreak apps en thema's | 1 | 01-04-10 23:17 |
|
|