Iconen vernieuwen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb het forum afgezocht maar kom niet tot het goede antwoord. Hoe kan ik het best mijn iconen veranderen. Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iconen vernieuwen
Hallo allemaal,
ik heb het forum afgezocht maar kom niet tot het goede antwoord. Hoe kan ik het best mijn iconen veranderen. Ik heb een package gedownload maar krijg het niet voor elkaar. Ik wil wel graag de oude iconen behouden voor de volgende keer zodat ik ze ooit nog terug kan zetten. Bedankt voor jullie hulp alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via winterboard (uit cydia) kun je een thema aan en uit zetten, hierdoor behoud je je oude icons.
|
|||
|
|||
jaha maar als ik losse iconen wil toevoegen??
|
|
||||
|
||||
Dan kun je ff kijken hoe de mapstructuur in winterboard werkt, alle icons uit een thema map verwijderen en je eigen erin, dan veranderen alleen die gene die je in dat mapje stopt.
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraag die hierbij aansluit.
ik heb een thema geinstalleerd maar niet alle icoontjes veranderen. ik heb ze de nederlandse namen gegeven maar nog veranderen ze niet. het gaat om: Klok Weer Weet iemand waar deze icoontjes niet mee veranderen en kan me hiermee helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract eerder vernieuwen | Digi-Djeff | Odido (T-Mobile) | 22 | 29-01-11 14:45 |
Windows: Muziek in iTunes vernieuwen | Lian1966 | iTunes | 11 | 23-11-10 10:04 |
Contract vernieuwen | Summ | Odido (T-Mobile) | 10 | 26-08-09 21:11 |
iPhone 1e gen.: blijvend probleem vernieuwen firmware | koekboy | Unlock | 9 | 04-02-09 18:48 |
|
|