zendmast zoeker discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb ooit gheoord dat er een app moet zijn die aangeeft vanaf welke mast een gsm belt. Is dit er ook voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zendmast zoeker
Hallo
ik heb ooit gheoord dat er een app moet zijn die aangeeft vanaf welke mast een gsm belt. Is dit er ook voor de iphone. Meen zelf dat ik het ook nog eens gezien heb op een iphone maar kan er nergens wat over vinden. Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Signal uit Cydia zoek je....
|
|||
|
|||
Hmm signal geeft steeds foutmelding bij instaleren.
Iemand nog een sugestie |
|
||||
|
||||
Signal werkt prima bij mij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het is me al gelukt thanxs...
probleem zat hem er in dat mijnpaypal acount niet geactiveerd was en daar door kwam de fout melding. |
|
|||
|
|||
hmm maar volgens mij is dit nog niet wat ik zoek
Ik was dus opzoek naar een programmaatje die aangeeft waar vandaan de beller belt. Dus niet welk zendmast IK gebruik. of ik gebruik het programmaatje verkeerd. Het gaat er namelijk om dat ik nogal lastig wordt gevallen door een nr onbekend en aangezien mevrouw van de kpn ons niet verder kan helpen en ik wel grote vermoedens heb wie het is,wil ik graag weten of het inderdaad degene is die ik zoek tenminste als hij uit de goede hoek belt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zendmast kiezen? | Mikaa | Odido (T-Mobile) | 0 | 03-01-10 17:34 |
|
|