floater theme and gif image combined discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al heel wat iphone 4 springboard thema's voorbij zien komen met de mooiste(pikantste) springboard/lockscreen slideshows. Dat vind ik wat veel van het goede. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
floater theme and gif image combined
Ik heb al heel wat iphone 4 springboard thema's voorbij zien komen met de mooiste(pikantste) springboard/lockscreen slideshows. Dat vind ik wat veel van het goede. Ik heb er geen plaats voor tussen de apps.
Maar toch wilde ik wel iets aparts op het springboard zetten waarvan je denkt: he wat is dat? Gewoon een geintje... Daarom: YouTube - Spiderman jumping from app to app on iphone 4 springboard Spiderman jumping from app to app on my springboard. Gebruikt hen ik de bijgevoegde thema's niet van mij overigens! Ik heb ze alleen maar gecombineerd. Plaats de gif image ipv de spin.png Have fun. Grt, Robertus. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen lockscreen .gif instaleren? | rbn-93 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-03-11 19:27 |
Animated .gif bestanden | smaui | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 02:33 |
Ondersteunt de Iphone 3G bewegende wallpapers (.gif)? | Morris Schæffer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-01-09 19:40 |
Foto: GIF plaatjes | Roue | Muziek, foto & video | 11 | 12-12-07 20:46 |
|
|