Kan iemand mij helpen wil graag mijn Iphone tunen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn Iphone word niet herkend door BREEZY!! als ik mijn iphone aansluit aan de mac en daarna BREEZY opstart wil het programma de iphone updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen wil graag mijn Iphone tunen
mijn Iphone word niet herkend door BREEZY!!
als ik mijn iphone aansluit aan de mac en daarna BREEZY opstart wil het programma de iphone updaten met een programma dat "PXL service" heet. je krijgt dan een venster te zien, dat ie iets aan het laden is daaronder staat de volgende tekst "it kan take a few seconds" ik kan wachten tot ik ons weeg maaar hij doet verder niets. hoe kan ik dit programma wel gebruiken om mijn iphone te tunen help groet Quintin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan iemand mij helpen met 'tethering'? | stevendeen | iPhone algemeen | 4 | 28-09-10 15:44 |
iPhone: Kan iemand mij helpen? | JroisRuss | Jailbreak | 10 | 11-07-10 15:35 |
Kan iemand mij helpen over mijn iPhone? please | iso | iPhone algemeen | 15 | 30-12-09 19:11 |
Kan iemand mij helpen over mijn iPhone?PLEASE!! | iso | Archief | 4 | 23-12-09 11:13 |
kan iemand mij helpen | lucandjet | Archief | 1 | 15-07-08 19:48 |
|
|