Welke theme ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn zoveel themes beschikbaar voor summerboard. Nu waat ik niet welke ik moet installeren! Ik heb geen zin om die te installeren, proberen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Welke theme ?
Er zijn zoveel themes beschikbaar voor summerboard. Nu waat ik niet welke ik moet installeren! Ik heb geen zin om die te installeren, proberen en als ze lelijk zijn trg te wissen want dat is héééééél veeel werk. Kan ik nergens een preview zien van die theme's (op internet bv) En Stel dat ik ze toch allemaal op mijn iphone zet (de themes in mijn community sources) Nemen die dan veel geheugen in?
GREETZZZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kijk eens op modmyifone.com.. daar staan in het new skins/themes gedeeltje heel veel theme's met een preview
|
||||
|
||||
mercikes, welk vind je zelf het beste ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon de standaard theme sinds ik Summerboard niet echt nodig meer heb aangezien 1.1.3 ook meerdere schermen en custom indeling ondersteunt, maar toen ik nog Summerboard draaide had ik de Touch interface, die bijna hetzelfde is als de iPhone interface maar een ander Dock heeft.
Verder zijn het allemaal maar kermisinterfaces die ik voorbij zie komen hier. Doet compleet afbreuk aan het design en de gebruiksvriendelijkheid van de iPhone. |
|
||||
|
||||
ik heb 1.1.3 ook, welke custum indeling bedoel je dan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu zelf simple white.. deze dus:
|
|
||||
|
||||
leuk,waar vandaan?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke SMS Theme hebben jullie? | Scooter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-05-11 20:28 |
Welke theme? | tvdw1987 | Archief | 3 | 06-05-09 02:32 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|