iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/78782-na-install-via-cydia-start-mijn-3gs-niet-meer-op.html)

dweas 29-11-10 13:06

na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op
 
Ik heb net cydia op me iphone gezet, en heb winterboard gedownload, waardoor de iphone moest rebooten.
Na dit gedaan te hebben, komt hij in het apple scherm. waar hij niet meer uit komt. Ik kan hem wel via de home en aan knop op zwart scherm krijgen, maar daarna gebeurt weer hetzelfde.

Als ik me iphone aansluit op mijn pc, staat er ook in itunes niets over mijn iphone, dus hij kan hem eigenlijk niet vinden.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien ik nu al 2 uur in de stress zit, en mijn iphone nu praktisch overleden is.

Ik had trouwes vanmorgen, voordat ik cydia erop zette, geuprade naar firmware 4.2.1.

XIII 29-11-10 13:35

Heb je een oude of nieuwe bootrom?

Lees het verschil tussen tethered en untethered eens na...

Waus 29-11-10 21:10

Moet je jou jailbreak programma openen, en tetherd booten. Anders gaat hij het niet doen. Reboot hem ook niet als je van je pc weg is (niet handig als je iphone addict bent)

mulderslag 29-11-10 21:13

Na update Cydia en de crash hierna even opnieuw redsnow punt twee uitvoeren.

2e. keer just boot tethered right now
Dan moet hij weer werken!

Macintouch 29-11-10 22:28

Mijn iPad heeft hetzelfde probleem, hij reageert nergens meer op. Alleen zoals dweas al zei; via home-butten en lock-knopje.

Kenzo2010 30-11-10 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dweas (Bericht 607466)
Ik heb net cydia op me iphone gezet, en heb winterboard gedownload, waardoor de iphone moest rebooten.
Na dit gedaan te hebben, komt hij in het apple scherm. waar hij niet meer uit komt. Ik kan hem wel via de home en aan knop op zwart scherm krijgen, maar daarna gebeurt weer hetzelfde.

Als ik me iphone aansluit op mijn pc, staat er ook in itunes niets over mijn iphone, dus hij kan hem eigenlijk niet vinden.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien ik nu al 2 uur in de stress zit, en mijn iphone nu praktisch overleden is.

Ik had trouwes vanmorgen, voordat ik cydia erop zette, geuprade naar firmware 4.2.1.


Ik heb ook een keer het gevoel gehad dat mijn iphone overleden was na een crash, had toen precies dezelfde problemen als jij nu. iTunes herkende mijn iPhone ook niet meer. Ik heb de Iphone toen in DFU mode gezet en alsnog hersteld via iTunes.

Hoe je dit doet lees je hier: DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Succes!

mulderslag 30-11-10 20:29

Dit is de oplossing!!

Na update Cydia en de crash hierna even opnieuw redsnow punt twee uitvoeren.

2e. keer just boot tethered right now
Dan moet hij weer werken!

tjieu 26-12-10 19:30

jouw theorie klopt wel alleen als je bv winterboard installeert en hij vraagt om reboot device start hij wel op alleen hij komt niet verder dan het appeltje
ik weet ook nog niet waar dat aan ligt miscchien is de mobile substrate nog wel niet goed

ferrari2010 09-01-11 23:51

Nee je moet je iPhone weer aansluiten en pun 2 just boot tetheted aan klikken en hij start weer op

tjieu 10-01-11 09:56

Je houd de home button en de aan uit knop in tot het beeld zwart word en dan hou je de home button net zo lang tot je de kabel met iTunes in beeld krijgt en dab gewoon herstellen en niet meer jailbraken hij is nog niet goed

tjieu 10-01-11 09:59

Ok bedankt maar ik wacht wel even op de goede jailbrake Gr.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.