//

na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op

na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net cydia op me iphone gezet, en heb winterboard gedownload, waardoor de iphone moest rebooten. Na dit gedaan te hebben, komt hij in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 14:06
dweas dweas is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: delft
Berichten: 4
Standaard na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op

Ik heb net cydia op me iphone gezet, en heb winterboard gedownload, waardoor de iphone moest rebooten.
Na dit gedaan te hebben, komt hij in het apple scherm. waar hij niet meer uit komt. Ik kan hem wel via de home en aan knop op zwart scherm krijgen, maar daarna gebeurt weer hetzelfde.

Als ik me iphone aansluit op mijn pc, staat er ook in itunes niets over mijn iphone, dus hij kan hem eigenlijk niet vinden.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien ik nu al 2 uur in de stress zit, en mijn iphone nu praktisch overleden is.

Ik had trouwes vanmorgen, voordat ik cydia erop zette, geuprade naar firmware 4.2.1.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 14:35
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je een oude of nieuwe bootrom?

Lees het verschil tussen tethered en untethered eens na...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 29-11-10, 22:10
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Moet je jou jailbreak programma openen, en tetherd booten. Anders gaat hij het niet doen. Reboot hem ook niet als je van je pc weg is (niet handig als je iphone addict bent)
  #4  
Oud 29-11-10, 22:13
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Na update Cydia en de crash hierna even opnieuw redsnow punt twee uitvoeren.

2e. keer just boot tethered right now
Dan moet hij weer werken!
  #5  
Oud 29-11-10, 23:28
Macintouch Macintouch is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 99
Standaard

Mijn iPad heeft hetzelfde probleem, hij reageert nergens meer op. Alleen zoals dweas al zei; via home-butten en lock-knopje.
  #6  
Oud 30-11-10, 21:24
Kenzo2010's schermafbeelding
Kenzo2010 Kenzo2010 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dweas Bekijk bericht
Ik heb net cydia op me iphone gezet, en heb winterboard gedownload, waardoor de iphone moest rebooten.
Na dit gedaan te hebben, komt hij in het apple scherm. waar hij niet meer uit komt. Ik kan hem wel via de home en aan knop op zwart scherm krijgen, maar daarna gebeurt weer hetzelfde.

Als ik me iphone aansluit op mijn pc, staat er ook in itunes niets over mijn iphone, dus hij kan hem eigenlijk niet vinden.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, aangezien ik nu al 2 uur in de stress zit, en mijn iphone nu praktisch overleden is.

Ik had trouwes vanmorgen, voordat ik cydia erop zette, geuprade naar firmware 4.2.1.

Ik heb ook een keer het gevoel gehad dat mijn iphone overleden was na een crash, had toen precies dezelfde problemen als jij nu. iTunes herkende mijn iPhone ook niet meer. Ik heb de Iphone toen in DFU mode gezet en alsnog hersteld via iTunes.

Hoe je dit doet lees je hier: DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Succes!
  #7  
Oud 30-11-10, 21:29
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Dit is de oplossing!!

Na update Cydia en de crash hierna even opnieuw redsnow punt twee uitvoeren.

2e. keer just boot tethered right now
Dan moet hij weer werken!
  #8  
Oud 26-12-10, 20:30
tjieu tjieu is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

jouw theorie klopt wel alleen als je bv winterboard installeert en hij vraagt om reboot device start hij wel op alleen hij komt niet verder dan het appeltje
ik weet ook nog niet waar dat aan ligt miscchien is de mobile substrate nog wel niet goed
  #9  
Oud 10-01-11, 00:51
ferrari2010's schermafbeelding
ferrari2010 ferrari2010 is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: schagen
Berichten: 13
Standaard

Nee je moet je iPhone weer aansluiten en pun 2 just boot tetheted aan klikken en hij start weer op
  #10  
Oud 10-01-11, 10:56
tjieu tjieu is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Je houd de home button en de aan uit knop in tot het beeld zwart word en dan hou je de home button net zo lang tot je de kabel met iTunes in beeld krijgt en dab gewoon herstellen en niet meer jailbraken hij is nog niet goed
  #11  
Oud 10-01-11, 10:59
tjieu tjieu is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Ok bedankt maar ik wacht wel even op de goede jailbrake Gr.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 20:04
Windows: Outlook 2010 start niet meer op na install iTunes 9.2.1 Guest-20180925190238 iTunes 0 20-07-10 16:21
Linux: Itunes start niet meer op na install nieuwe versie tomdj iTunes 3 29-04-10 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.