//

mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet

mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 3gs start niet meer op er komt apple teken en ik kan hem op recovery zetten maar herstellen lukt niet fout 1015 komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-10, 20:01
ceyhun27 ceyhun27 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Exclamation mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet

mijn iphone 3gs start niet meer op er komt apple teken en ik kan hem op recovery zetten maar herstellen lukt niet fout 1015 komt steeds.
kan iemand mij hiermee helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-10, 20:04
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Hiervoor is geloof ik een verzameltopic voor, alleen is me niet duidelijk of je er kan reageren. Probeer het hier ff te plaatsen. Zoek ff op appeltje, misschien vind je hem dan wel. Succes!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
iPhone: Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op Iphone234 Jailbreak 2 20-02-11 13:19
na install via cydia, start mijn 3gs niet meer op dweas Jailbreak apps en thema's 10 10-01-11 10:59
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 23:22
iPhone start niet ( loopt vij apple-tekentje vast ) kazzje Archief 2 01-11-07 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.