Nieuwe OS geinstalleerd -> sim probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist volledige update uigevoerd op mijn 3G. Maar nu geeft hij bij het opstarten aan dat ik "een geldige simkaart moet plaatsen zonder pincode om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe OS geinstalleerd -> sim probleem
Zojuist volledige update uigevoerd op mijn 3G. Maar nu geeft hij bij het opstarten aan dat ik "een geldige simkaart moet plaatsen zonder pincode om te kunnen activeren".
Hoe kan ik dit oplossen. Wil zo graag mijn iphone meenemen naar ouders/schoonouders! Dank alvast! P.S. ik kon zo gauw geen topic vinden waar dit al aan bod is geweest. Mocht dat wel zo zijn, svp een verwijzing! Dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij helpt het om de iPhone los te kopppelen, pincode invoeren, en vervolgens weer aan te sluiten.
Wat ook kan is met een andere telefoon de pincode van de sim afhalen en daarna weer in de iPhone plaatsen.
|
|||
|
|||
Hoi!
Dank voor je reactie. Ben inderdaad nu een andere telefoon aan het opstarten om de pincode eraf te halen. Grt, Vero |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' | iFas | iPhone algemeen | 1 | 01-01-11 15:22 |
Windows: Windows opnieuw geïnstalleerd - Probleem in Itunes! | Tomvu | iTunes | 15 | 24-11-10 21:20 |
iPhone 3G: Geen SIM Geïnstalleerd | Zaphyrlol | Unlock | 1 | 23-01-10 20:19 |
I-sim probleem | Yasin2830 | Unlock [archief] | 3 | 24-12-08 23:56 |
Per ongeluk nieuwe Firmware geinstalleerd, alles weg!? | arie-de-b | Archief | 2 | 18-08-08 16:54 |
|
|