//

Geen SIM Geïnstalleerd

Geen SIM Geïnstalleerd discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dus sinds een kort een probleem, en nu eigenlijk een nog groter probleem.. Van de week deed opeens mijn Wifi het niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-10, 16:11
Zaphyrlol Zaphyrlol is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard Geen SIM Geïnstalleerd

Hallo,

Ik heb dus sinds een kort een probleem, en nu eigenlijk een nog groter probleem..
Van de week deed opeens mijn Wi-Fi het niet meer. Eerst kon hij nog wel Wi-Fi verbindingen vinden, maar kon hij er niet mee verbinden. Na een reboot was mn Wi-Fi button 'greyed out' en kon ik het dus zelfs niet eens meer in-en uitschakelen.
Afijn, ik wilde dus vandaag even een restore doen om te kijken of dit het probleem zou verhelpen (herstellen via iTunes en dan weer opnieuw jailbreaken).
Eerst had ik een jailbroken firmware 3.0.1 erop gezet, nu heb ik hem teruggezet naar 3.0.
Nou het jailbreaken en alles is gelukt, alleen doet m'n Wi-Fi het nog steeds niet. Ik denk dus dat het een hardware defect is, maar dat even terzijde.
Zonder Wi-Fi kan ik dus ook geen ultrasn0w downloaden via Cydia, wat mij dus ook niet laat unlocken.
Ik heb ergens op Google wel een manier gevonden om hem offline te unlocken, maar dit werkte niet. (Unlock iPhone 3G OS 3.0 Without Wi-Fi Cydia | UltraSn0w)

Als ik mijn iPhone opstart en ik op Ontgrendel klik en mijn pincode intoets staat er eerst; Pincode correct ingevoerd. Dan zoekt hij naar de service maar vervolgens staat er dat er geen SIM in de iPhone is geïnstalleerd.
Dit betekent dus dat ik mijn iPhone helemaal niet meer kan gebruiken, met of zonder Wi-Fi.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-10, 20:19
ProGunNL ProGunNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

misschien is dit iets

How to: Internet on iPhone through USB. No Wi-Fi. No EDGE.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen simkaart geïnstalleerd sboesten iPhone algemeen 4 31-03-11 20:51
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' iFas iPhone algemeen 1 01-01-11 15:22
Nieuwe OS geinstalleerd -> sim probleem iphonevero iPhone algemeen 2 24-12-10 17:22
Geen simkaart geinstalleerd Dezzm0nd iPhone algemeen 4 26-05-10 15:24
Geen simcard geinstalleerd heraldr iPhone algemeen 0 19-07-09 16:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.