//

Geen simkaart geinstalleerd

Geen simkaart geinstalleerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze melding krijg ik, heb mijn sim eruit gehaald en er weer in gedaan. Ik heb geen speciale sim, softwarematig ge-unlocked. Melding trad op na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-08, 23:31
Dezzm0nd Dezzm0nd is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Deze melding krijg ik, heb mijn sim eruit gehaald en er weer in gedaan.
Ik heb geen speciale sim, softwarematig ge-unlocked.
Melding trad op na fring-incident. Iemand had het nodig, ik had het al maar een oude versie. Na een delete en nieuwe install via Installer doet mijn sim het dus niet meer.

Hoe kan ik hem weer werken krijgen? Ik heb alleen Wi-Fi maar dus geen verbinding met Telfort.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Update: Heb fring er reeds af gehaald, maar nog hetzelfde provleem. Het wordt nu wel erg vervelend.
Update 2: Na een nacht uit te hebben gestaan deed hij het, maar toen ik hem uit standby moest halen kreeg ik weer dezelfde melding.

Laatst gewijzigd door Dezzm0nd; 14-08-08 om 11:20. Reden: update
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 19-05-10, 17:09
keesvlees keesvlees is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Dit probleem heb ik ook....

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn Iphone spring zeer regelmatig op de simlock. En af en toe geeft hij aan dat er geen simkaart is geinstalleerd. Ik heb niet bijzonders met mijn iphone gedaan.

Het gekke is, dat als ik hard met 1 vingen op de bovenkant van de Iphone druk dat hij dat de simkaart weer vind. Ik moet dan mijn simlock ontgrendelen en kan mijn telefoon weer gebruiken.

Zit mijn simkaart te los, of kan dit ook aan iets anders liggen?
  #3  
Oud 26-05-10, 10:59
pieterjouke pieterjouke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Oplossing gevonden

Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden. Volgens mij bestaat het probleem eruit dat de simkaart geen contact meer maakt met de contactplaatjes van de iPhone. Ik heb de simkaart dus wat dikker gemaakt waardoor deze dichter meer tegen de contactplaatjes wordt gedrukt. Nu heb ik geen last meer van de melding "Simkaart niet geinstalleerd".

Ik heb een plakbandje van 1 cm2 eerst 1 keer en daarna een keer in drieen gevouwen. Daardoor werd deze dus 6 keer zo dik. Dat dikke pakketje heb ik op de achterkant van de sim geplakt. Zie foto's.

Hartelijke JOE!



  #4  
Oud 26-05-10, 11:58
keesvlees keesvlees is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard Thanks voor de tip

Hoi!

Het zou best eens kunnen dat dit het probleem is. Ik ga het binnenkort een keer proberen. Als jij er geen last van meer van hebt zou dat bij mij ook wel eens kunnen zijn. Merci!
  #5  
Oud 26-05-10, 14:24
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

De simcontacten schoonmaken met een doodgewone potloodgum doet wonderen
Reageren

Labels
simkaart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen simkaart geïnstalleerd sboesten iPhone algemeen 4 31-03-11 19:51
geen simkaart geinstalleerd iPhone 4 vhrgamer iPhone algemeen 4 25-08-10 23:48
Opmerkelijk: Geen simkaart geinstalleerd bij legale unlock spazzola Unlock 3 10-03-10 14:45
Geen simkaart geinstalleerd af en toe M3 SMGII iPhone algemeen 2 02-01-10 16:29
Geen simkaart geinstalleerd Emiel Janson Unlock [archief] 1 06-04-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.