Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had een vraagje, Ik repareer iPhone's/iPod's maar nou was mijn vraag of er eigenlijk wel verschil is tussen de iphone 3g touchpanel en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel
Hallo,
ik had een vraagje, Ik repareer iPhone's/iPod's maar nou was mijn vraag of er eigenlijk wel verschil is tussen de iphone 3g touchpanel en die van de 3gS. Want het prijs verschil hiertussen in 20 euro. maar ze zien er volgens mij identiek uit.... Ik weet niet echt in welke topic ik dit moest plaatsen dus ik doe het hier. Als het niet goed is vergeef me dan aub. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is verschillend, al is het alleen al de connector dus aansluiten gaat niet goed.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschil tussen 3G & 3GS ? | jeroenius | iPhone algemeen | 10 | 28-12-10 00:17 |
Verschil tussen iPhone NL en Belgie | alid88 | Odido (T-Mobile) | 7 | 04-06-10 04:09 |
Is er verschil tussen 3GS eerste series < wk40 en di vanaf wk 40? | MCNO | iPhone algemeen | 3 | 26-10-09 23:09 |
Het uiterlijke verschil tussen 3G en 3GS ? | absrnd | iPhone algemeen | 12 | 18-06-09 09:25 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|