Essentiele upgrade discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) De Cydia upgrade die ik sinds vorige week zie, kan ik niet installeren. "Notitie e gevraagde modificaties kunnen niet,vanwege verplichte afhankelijkheden of conflicten en omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Essentiele upgrade
De Cydia upgrade die ik sinds vorige week zie, kan ik niet installeren.
"Notitiee gevraagde modificaties kunnen niet,vanwege verplichte afhankelijkheden of conflicten en omdat deze niet automatisch en hersteld kunnen worden, worden toegepast." Heeft dit te maken met Firmware 4? Wil graag het rode 1'tje weg dat laat zien dat er een upgrade is voor Cydia. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde aan de hand wat moeten we doen ? Mss upgrade naar ios4
|
|
|||
|
|||
Os 4 draait niet op mijn "oude" Iphone.Dat kan dus niet de oplossing zijn.Wel irri,dat rode 1'tje.
|
|
|||
|
|||
ja dan zo maar verder met dat 1 tje zou er echt niets op te vinden zijn?
|
|
|||
|
|||
Vreemd dat alleen wij dit probleem hebben. Heb er al aan gedacht om opnieuw te jailbreaken en dus zo ook een verse Cydia te installeren. Denk alleen niet dat dit het probleem gaat oplossen. Cydia zal weer aangeven dat er een update is en dezelfde melding geven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4.2.1 upgrade | boeda12 | iPad algemeen | 2 | 09-02-11 20:27 |
iPhone: Upgrade? | mediodude | Jailbreak | 11 | 19-09-10 12:41 |
upgrade 3.1.3 | daniellebeekveldt | iPhone algemeen | 0 | 04-09-10 18:07 |
upgrade OS 2X | gino69 | Archief | 1 | 15-10-08 14:08 |
help me to upgrade from V.1.1.2 to V.1.1.4 | aditnl | Unlock [archief] | 55 | 24-06-08 10:08 |
|
|